۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 55290426

این حادثه در ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه شامگاه جمعه، ۲۶ شهریورماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

انفجار گاز در خوزستان قربانی گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان: انفجار گاز در منزل مسکونی در قلعه چنعان شهرستان کارون سبب کشته و مصدوم شدن ۵ نفر شد.

مرکز خوزستان، عارف اصل شرهانی افزود: این حادثه در ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه شامگاه جمعه، ۲۶ شهریورماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیروهای امدادی بلافاصله از نزدیک‌ترین محل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون در این حادثه ۴ نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است، اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی و هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و عملیات آواربرداری در حال انجام است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: در پی انفجار گاز در یک واحد مسکونی در خیابان ۸ شرقی منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از کسب خبر به محل حادثه اعزام شدند.

علی پهلوان ادامه داد: هم اکنون ۷ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از ۳ تیم از هلال احمر شهرستان کارون،۳ تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر اهواز به همراه تیم واکنش سریع استان با حضور در صحنه حادثه، در حال عملیات آواربرداری و امداد رسانی هستند.

پهلوان با اشاره به حالت آماده باش بودن تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) اذعان داشت: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و در صورت نیاز به این تیم‌ها به سرعت در محل حادثه حاضر خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید