انتشار عکس جالبی از سحر قریشی در کنار مادرشبه سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

شباهت باورنکردنی سحر قریشی به مادر جوانش! / عکس

سحر قریشی عکس جالبی از خودش منتشر کرد .در این عکس سحر قریشی در کنار مادرش است . سحر قریشی شباهت زیادی به مادرش دارد . در این عکس سحر قریشی در حالی در کنار مادر جوانش است که شباهت زیاد آن‌ها به هم جلب توجه می‌کند.آیا ممنوع التصویری از سحر قریشی برداشته شده است؟

سحر قریشی

احمد رنجبر در هفت صبح نوشت: سریال «دادستان» پایان ممنوع‌الکاری سحر قریشی در تلویزیون است. او سال ۸۸ برای نخستین‌بار بازیگری را با سریال «دلنوازان» تجربه کرد و بعد از آن اجازه همکاری با تلویزیون از او سلب شد.

در این مدت کارگردان‌های مختلف بارها برای رفع مشکل قریشی دورخیز کردند، اما در دقیقه ۹۰ تیرشان به سنگ خورد. مسعود ده‌نمکی بالاخره توانست مشکل را حل کند و حالا قریشی یکی از بازیگران سریال جدید یعنی «دادستان» است؛ سریالی که پخش آن مدتی است در شبکه سه شروع شده.

سحر قریشی

 ماجرای ممنوع‌الکاری سحر قریشی

در سال‌هایی که سحر قریشی ممنوع‌الکار بود، روایت‌های مختلفی درباره این ماجرا به گوش می‌رسید، اما هیچوقت رسما تأیید نشد. کارگردان‌ها بارها برای رفع مشکل این بازیگر تلاش کردند، ولی موفق نشدند.

بارها نام سریال‌هایی به میان آمد که قرار بود قریشی در آن‌ها بازی کند. «بچه‌های نسبتا بد»، «آوای باران» و «دختران حوا» از جمله سریال‌هایی است که حتی خبر حضور قریشی در آن‌ها رسانه‌ای شد. بااین‌حال در مرحله پیش‌تولید، مدیران مانع از شکل‌گیری همکاری او می‌شدند. «واقعا نمی‌دانم کجا باید چیزی به کسی می‌گفتم و نگفتم یا در جایی کسی را نشناخته‌ام یا… که من را کنار گذاشتند».

سحر قریشی

قریشی سال ۹۵ در گفت‌وگو با هفت صبح تعریف کرد که خودش هم دلیل را نمی‌داند: «وقتی عرف جامعه ما مشخص است، اما ممیزی‌های تلویزیون از این عرف پای خودشان را فراتر می‌گذارند و مثلا می‌گویند این خانم صلاح نیست در تلویزیون باشد چه باید کرد؟ وقتی می‌بینم هیچ‌کس دلیل ممنوع‌الکاری من را نگفته و به من جوابی نمی‌دهند، در نهایت به این جواب‌های کاملا شخصی می‌رسم.»

سحر قریشی

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید