یک دختر چهار و یک پسر سه ساله بعداز ظهر جمعه در استخر یک باغ در شهرستان فلاورجان (اصفهان) غرق شدند و جان خود را از دست دادند.والدین در تفریحات آخر تابستان بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و کودکان را از اطراف استخرها، دریاچه ها و پرتگاه ها دور نگهدارند.

غرق شدن دختر و پسر خردسال در استخر یک باغ

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا ، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه اظهار داشت: یک دختر چهار و یک پسر سه ساله بعداز ظهر جمعه در استخر یک باغ در شهرستان فلاورجان (اصفهان) غرق شدند، این حادثه ساعت ۱۴ و ۵۹ دقیقه امروز رخ داد و ۲ واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: یک پسر سه و یک دختر چهار ساله در استخر باغ افتاده بودند که تکنسین های اورژانس هنگام انتقال به بیمارستان امام(ره) فلاورجان عملیات احیای قلبی ریوی را روی آن‌ها انجام دادند اما این تلاش ها بی نتیجه بود و ۲ خردسال جان خود را از دست دادند.
وی از والدین خواست که در تفریحات آخر تابستان بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و کودکان را از اطراف استخرها، دریاچه ها و پرتگاه ها دور نگهدارند.
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: خطر غرق شدگی کودکان به دلیل قد کوتاه و جثه کوچک آنها در آب‌های کم عمق نیز وجود دارد.
 از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۹ نفر بر اثر غرق‌شدگی در سدها، رودخانه‌ها، کانال‌ها و استخرهای کشاورزی استان جان خود را از دست داده‌اند.
براساس آمار پزشکی قانونی اصفهان، سال گذشته ۸۷ نفر شامل ۶۹ مرد و ۱۸ زن در استان غرق شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید