نگین طبخ خاورمیانه ، یکی از بزرگترین ، با کیفیت ترین و بروزترین  تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران و خاورمیانه را دارد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

نگین طبخ خاورمیانه ، یکی از بزرگترین ، با کیفیت ترین و بروزترین  تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران و خاورمیانه را دارد.

چرخ گوشت صنعتی، یخساز های صنعتی، ترولی های مناسب برای تمام کسب و کارها و تمام صنعت ها، انواع ماشین لباسشویی صنعتی، کانترهای گرم و سرد و ساده و تمام تجهیزات رستوران ، کافی شاپ ، فست فود و غیره را می توانید در سایت ما پیدا کنید ، مشاوران ما می توانند رستوران شما را به حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی و تجهیز کنند.

از وجه تمایز نگین طبخ خاورمیانه با دیگر تجهیز کنندگان آشپزخانه صنعتی، می توان به تولید بالا با جدیدترین تکنولوژی ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و صادرات به کشورهای خاورمیانه اشاره کرد.

نگین طبخ خاورمیانه از تجهیزات خود حداقل به مدت ۲۴ ماه گارانتی می کند و خط تلفنی را جهت پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار مشتری قرار می دهد.

نگین طبخ خاورمیانه را مدیران ، مسئولین و مشاوران بسیار با تجربه و حرفه ای در یک استارتاپ جدید راه اندازی کردند و هم اکنون در شهرک صنعتی گرمسار در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر و با پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات دنیا در حال تاسیس می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه همکاری با شرکتهای بزرگ دنیا از قبیل Fagor و زانوسی را در کارنامه خود دارد.

قیمت خرید تحهیزات آشپزخانه صنعتی در سایت نگین طبخ خاورمیانه به صورت محدوده ای می باشد، به این معنی که شما یک دستگاه یخساز صنعتی را می توانید در چه محدوده ی قیمتی خریداری کنید، این محدوده قیمت ها، با توجه به بالا و پایین رفتن قیمت ها و رقابتی بودن بازار می باشد، برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت ها می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، هم شما را راهنمایی میکنند و هم تجهیزات شما را در اسرع وقت مهیا می کنند و آشپزخانه شما را تجهیز می کنند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه

جهت مشاوره برای طراحی و تجهیز آشپزخانه صنعتی، لوازم رستوران، رستوران داری ، لوازم کافی شاپ و تمامی کسب و کارهایی که نیازمند آشپزخانه صنعتی می باشد را میتوانید روی متخصصین شرکت ما در این حوزه حساب باز کنید.

کسانی که می خواهند رستوران، آشپزخانه صنعتی یا کافه هایی با عمر طولانی تجهیز کنند، نگین طبخ خاورمیانه می تواند یکی از پیشنهادهای خوب باشد چرا که در اسرع وقت و با جدیدترین متدهای روز دنیا آشپزخانه شما را طراحی و تجهیز میکنند و از تجهیزات شما به مدت طولانی پشتیبانی میکنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید