در این مطلب به مرور اخباری از سلام نو که در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است می‌پردازیم.

از خبر بد شرکت فایزر درباره واکسن کرونا تا تولد نوزادی غیر عادی در روسیه / خبرهای پربازدید سلام نو در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

۱. زن روسی در بیمارستان بچه غول زایید! / عکس

زن روسی در بیمارستان بچه غول زایید! / عکس

زن ۴۲ ساله روسی که برای زایمان و به دنیا آوردن پنجمین فرزندش راهی بیمارستانی در "اونگی" واقع در جنوب غربی روسیه شده بود، نوزاد سنگین وزنی به وزن ۶.۳۰۰ کیلوگرم را به دنیا آورد. تولد این نوزاد موجب تعجب کادر پزشکی و خود این زن شد.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

۲. خبر بد شرکت داروسازی آمریکایی درباره واکسن فایزر

خبر بد شرکت داروسازی آمریکایی درباره واکسن فایزر

شرکت داروسازی فایزر اخیرا نتایج مطالعاتی را درباره اثربخشی واکسن تولیدی این شرکت بر سرویه‌های جدید ویروس کرونا منتشر کرده که چندان امیدوار کننده نیست. به گفته محققان شرکت فایزر، کاهش اثربخشی واکسن عمدتا به دلیل تضعیف پاسخ‌های ایمنی واکسن در طول زمان است.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

۳. ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش چیست؟ / عکس

ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش چیست؟ / عکس

نتشار تصویری از استوری نیوشا ضیغمی در فضای مجازی شایعه جدایی این بازیگر مطرح سینما از همسرش آرش پولادخان را بر سر زبان‌ها انداخته و با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است. نیوشا ضیغمی در یک استوری تصویری از یک پاک کن در کنار یک شناسنامه منتشر کرده است که همین عکس باعث شده تا هوادارانش منتظر مشخص شدن وضعیت زندگی زناشویی او باشند.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

۴. علت لاغری عجیب بهاره رهنما چیست؟ + عکس قبل و بعد کاهش وزن!

علت لاغری عجیب بهاره رهنما چیست؟ + عکس قبل و بعد کاهش وزن!

بهاره رهنما یکی از بازیگران خوب کشورمان است که تا چند سال پیش اضافه وزن زیادی داشت و چندان بازیگر پرحاشیه‌ای نبود، اما از روز اول ظهور شبکه‌های اجتماعی موجی از حاشیه پیرامون این بازیگر شکل گرفت. گروهی معتقند بهاره راهنما پس از این هم رفتارهای اینچنینی داشته است اما به دلیل عدم وجود فضاهایی نظیر اینستاگرام کمتر کسی از آن‌ها اطلاع پیدا می‌کرده. از جمله مواردی که باعث ایجاد حاشیه‌هایی برای این بازیگر زن کشورمان شده است کاهش وزن ناگهانی و ازدواج دوم او با «حاجی» بود.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید