بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

علت لاغری عجیب بهاره رهنما چیست؟ + عکس قبل و بعد کاهش وزن!

بهاره رهنما که به واسطه جنجال‌ها و حاشی‌هایی که ایجاد می‌کند، دنبال کنندگان زیادی دارد و از این رو بهاره رهنما برای هر تبلیغ پول خوبی می‌گیرد.اما مسئله این جا است بهاره رهنما که داعیه هنر و نوشتن و کارگردانی دارد، نباید دست به چنین تبلیغات سطح پایینی بزند. البته این کار بهاره رهنما اولین تبلیغ حاشیه ساز او نیست و احتمالا آخرینش هم نخواهد بود.بهاره رهنما لاغری چشم گیری را نسبت به گذشته داشته است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. بهاره رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌نویسد.

از طلاق تا ازدواج

بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی در تاریخ ۹۶/۶/۴ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جالب است که روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از ازدواج به همراه همسرش در این برنامه حاضر شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد در ابتدای این گفتگو امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار عکس ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد البته که کسی جرات نمی کرد با من تماس بگیرد اما ما خودمان از انتشار عکس های ازدواجمان بی خبر بودیم.

حاشیه های لباس عروس بهاره رهنما

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت: بله من د ر۴۲ سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم و قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام، با خنده گفت: مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما درباره شرط ازدواجشان گفت: امام رضا (ع) باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کرد.

بهاره رهنما به شدت لاغر شد

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد. بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!

عاشقانه بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 2
    دیگه بسه، همه ازت خسته شدیم
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 1
    دست بردار از کارهایت واقعا
  • مریم ازتهران IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 1
    با ارزوی خوشبختی وشادکامی برای خانم رهنمای عزیزوهمسرمحترمشان،من ازتماشای بازی ایشان درتلویزیون وسینما خیلی لذت می برم و ارزوی موفقیت ایشان رادر تمامی مراحل زندگی دارم.
  • نگین IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    از اون موقع مردمان لر زبان رو مسخره کردی هیج خوشم ازت نمیاد متنفر هم هستم ازت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید