استان‌های تهران با ۳۳ هزار و ۱۶۴، خراسان رضوی با ۲۰ هزار ۲۶۶ و آذربایجان شرقی با ۱۵ هزار ۴۱۸ مورد، بیشترین مراجعات در پی نزاع به پزشکی قانونی را در ۴ ماه ابتدای سال جاری داشته‌اند.

مراجعه ۷۰ هزار زن ایرانی به پزشکی قانونی به دلیل دعوا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بیش از ۷۰ هزار زن در ۴ ماه نخست سال جاری به دلیل نزاع و دعوا راهی مراکز پزشکی قانونی شدند.

بنا بر آمار ارائه‌شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور، در ۴ ماه نخست سال جاری ۲۲۰ هزار و ۹۰۱ مصدوم حاصل نزاع و دعوا در کشور به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با آمار مراجعان ۲۰۹ هزار و ۷۶۲ مصدوم، حدود ۵ درصد افزایش داشته است.بنا بر این گزارش، در ۴ ماه نخست سال جاری از کل مراجعان نزاع، ۱۴۹ هزار و ۸۳۱ نفر مرد و ۷۱ هزار و ۷۰ نفر زن بودند.

بر اساس این آمار، به ترتیب استان‌های تهران با ۳۳ هزار و ۱۶۴، خراسان رضوی با ۲۰ هزار ۲۶۶ و آذربایجان شرقی با ۱۵ هزار ۴۱۸ مورد، بیشترین مراجعات در پی نزاع به پزشکی قانونی را در ۴ ماه ابتدای سال جاری داشته‌اند.

همچنین استان‌های بوشهر با هزار و ۱۶۶ مورد، ایلام با هزار و ۳۴۸ مورد و خراسان جنوبی با هزار و ۶۷۳ مورد، کمترین مراجعات در پی نزاع به مراکز پزشکی قانونی را در مدت مذکور به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید