جلال جلالی‌زاده، نماینده سابق مجلس نوشت: در اصل نمی‌توان آقای رئیسی را اصولگرا دانست چون خیلی از طرفداران ایشان اصولگرا نیستند و ایشان را اصولگرا نمی‌دانند بلکه نسبت به شعارهایی که آقای رئیسی داده بودند، امیدوار بودند.

برخی اصولگرایان می‌خواهند هر کسی را که رئیسی بر سمتی می‌گمارد طبق نظر آن‌ها باشد

به گزارش سلام نو، جلال جلالی زاده از نمایندگان سابق سنندج در مجلس در روزنامه آفتاب یزد نوشت: با منصوب شدن مدرس خیابانی بر سمت استانداری سیستان و بلوچستان، شاهد اعتراضات اصولگرایان به دولت رئیسی بودیم. اما قبلا شاهد بودیم که وقتی مولوی عبدالحمید به انتصاب این استاندار اعتراض کرد وزیر کشور دلایلی را برای انتصاب ایشان آورده بود که مبنای آن دیدگاه توسعه‌گرایانه ایشان و فقرزدایی در منطقه بوده است.

واقعیت این است که برخی از اصولگرایان می‌خواهند هر کسی را که آقای رئیسی بر سمتی می‌گمارد طبق نظر آن‌ها باشد در حالی که آقای رئیسی در تبلیغات انتخاباتی خود هم اسمی از یک جناح خاص نبرده و همیشه گفته بود که فراجناحی عمل خواهد کرد. بنابراین در چنین شرایطی اصلا پای جناح‌های سیاسی نباید در میان باشد و هر کس که توانایی بهتری دارد باید بر مسند امور گمارده شود. با توجه به وعده‌هایی که آقای رئیسی در زمان انتخابات داده بود من فکر نمی‌کنم که زیر بار این فشارها برود و این اعتراضات بتواند خللی در کار ایشان ایجاد نماید.

در اصل نمی‌توان آقای رئیسی را اصولگرا دانست چون خیلی از طرفداران ایشان اصولگرا نیستند و ایشان را اصولگرا نمی‌دانند بلکه نسبت به شعارهایی که آقای رئیسی داده بودند، امیدوار بودند و به همین جهت نیز از ایشان استقبال کردند، تاکنون هم بیشتر تاکید آقای رئیسی و معاونانشان بر شایسته سالاری بوده است، حالا فرق نمی‌کند که فرد شایسته اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا مهم این است که آقای رئیسی بتواند از این افراد شایسته در بحث مدیریتی کشور استفاده نماید تا معضلات فعلی برطرف شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید