پرونده طلب علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس از این باشگاه از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نیز تایید شد.

کمیته استیناف محکومیت پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته وضعیت در خصوص پرونده طلب علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.

پس از اینکه کمیته وضعیت بازیکنان باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ ۲۴میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال محکوم کرد، باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را نسبت به این رای اعلام کرد و پرونده به کمیته استیناف رفت اما رای در کمیته استیناف نیز تایید و به سود دروازه‌بان سابق سرخپوشان صادر شد.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند ضمن تایید این خبر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: علیرغم اینکه در جلسه‌ای با مجید صدری و واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدیم که بیرانوند در دریافت این مبلغ تخفیف بدهد و باشگاه پرسپولیس هم اعتراضی نداشته باشد اما پس از این جلسه باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را در کمیته استیناف مطرح کرد و ما نیز ضمن دفاع اعتراض خودمان را عنوان کردیم.

سلیمانی در مورد اینکه آیا با وجود تایید رای بیرانوند حاضر است تخفیف بدهد، گفت: بیرانوند در آن زمان گفت به خاطر پرسپولیس سکوت می‌کنم و حاضرم تخفیف بدهم. حالا در شرایط فعلی این مبلغ تایید شده و باشگاه پرسپولیس شانس بزرگی را از دست داد. الان به هیچ عنوان جای تخفیف وجود ندارد چون به ما احترام نگذاشتند و بر خلاف توافق انجام شده عمل کردند. میزان مطالبات بیرانوند حدود ۲میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان است که حدود ۱۵۰میلیون تومان هم هزینه دادرسی به آن اضافه می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید