تعامل و ارتباطات نزدیک و همه جانبه نظام بانکی و استارتاپ ها از الزامات توسعه بانکداری مدرن و حرکت به سمت نئو بانک است.

ضرورت همکاری همه جانبه گروه کارآفرین با استارتاپ های مالی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فزرین مدیرعامل، در نشست ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه این بانک با اعلام این مطلب افزود: واقعیت این است که بدون بهره گیری از خدمات متنوع استارتاپ های مالی صنعت بانکداری راه به جایی نخواهد برد و رضایت مشتریان را جلب نخواهد کرد.

وی همچنین افزود: گذر از بانکداری سنتی، توسعه فعالیت‌های بانکداری و تحقق و توسعه نئو بانک، ضرورت امروز ماست و در آینده‌ای نه‌چندان بدون توجه به اهمیت این موضوع دچار مسائل و مشکلات زیادی خواهیم شد  و سهم خود را از بازار از دست خواهیم داد.

مدیرعامل بانک کارآفرین تاکید کرد: حذف و کاهش قابل‌ملاحظه بوروکراسی اداری، سرعت بسیار بالای ارائه خدمات به مشتریان، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، ارائه خدمات ارزش‌افزوده و... و. ازجمله شاخصه‌هایی هستند که کاربرد استارتاپها را در توسعه بانکداری مدرن اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه
وی همچنین افزود: همکاری نزدیک میان استارتاپ های مالی و بانک کارآفرین از سیاست‌ها و اولویت‌های بانک کارآفرین است که در تمامی برنامه‌ها و سیاست‌های بانک با جدیت دنبال خواهد شد.

فرزین خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تمامی شرکت‌های تابعه بانک بر استفاده حداکثری از تجارت الکترونیک (Ecommerce) متمرکز است و بر اساس جایگاه رقابتی خود از تجارت الکترونیک حداکثر بهره برداری به عمل خواهد آمد تا عملکرد مطلوب‌تری حاصل گردد.

بر اساس این گزارش در این نشست عملکرد شرکت‌های لیزینگ کارآفرین، کارگزاری گروه مالی کارآفرین و نگاه پرداخت موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت و مدیرعامل و مدیران ارشد بانک راهکارهای لازم ‌را برای بهبود عملکرد شرکت‌های متبوع بیان کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید