کریستوفر نولان که مهمترین آثار خود را در ۱۹ سال گذشته با همکاری برادران وارنر ساخته، اعلام کرده که فیلم جدیدش را با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری کمپانی یونیورسال خواهد ساخت.

«نولان» فیلم جدیدش را با یونیورسال می‌سازد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از ورایتی نوشت:«کریستوفر نولان» پس از نزدیک به دو دهه همکاری با برادران وارنر، فیلم جدیدش را با یونیورسال به سینما خواهد آورد.

این سینماگر آمریکایی که مهمترین آثار خود را در ۱۹ سال گذشته با همکاری برادران وارنر ساخته، اعلام کرده که فیلم جدیدش را با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری کمپانی یونیورسال خواهد ساخت.

این پروژه جدید درباره «رابرت اوپنهیمر» و ایجاد اولین بمب اتمی دنیا و همچنین درخواست او برای کنترل بین المللی سلاح‌های اتمی و مخالفت بعدی او با ساخت بمب هیدروژنی است. فیلمبرداری این فیلم در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و در اواخر ۲۰۲۳ یا سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

از مهمترین دلایل جدایی نولان از برداران وارنر و پیوستن به کمپانی رقیب می‌توان به نارضایتی او از تصمیم برادران وارنر برای اکران همزمان همه آثار سینمایی سال ۲۰۲۱ در سینما و سامانه نمایش آنلاین HBO Max در سایه همه‌گیری ویروس کرونا باشد.

نولان پیش از این به صراحت مخالفت خود را با چنین تصمیمی اعلام کرده بود: «برخی از بزرگترین فیلمسازان و ستاره‌های سینما در حالی شب به رختخواب رفتند که فکر می‌کردند برای بهترین استودیو فیلمسازی کار می‌کنند اما فردا صبح متوجه شدند که کارمند بدترین سامانه نمایش آنلاین شده‌اند».

«کریستوفر نولان» در چند سال گذشته در سه‌گانه «شوالیه سیاه»، «تلقین»، «دانکرک» و همچنین فیلم «تنت» همکاری داشته‌اند. در سال ۲۰۲۰ نیز اختلاف‌هایی بر سر نحوه اکران فیلم «تنت» که با هزینه ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد بود، وجود داشت و نولان امیدوار بود فیلمش بتواند سینمای تحت تاثیر کرونا را احیا کند، اما برادران وارنر نسبت به این موضوع مطمئن نبودند چرا که اکثر سینماهای آمریکا تعطیل بودند و ایده واکسنِ در دسترس برای همه چیزی شبیه به یک رویا بود. در نهایت کمپانی برادران وارنر از تصمیم نولان در اکران سینمایی «تنت» حمایت کرد اما این فیلم در گیشه شکست خورد و تنها ۵۰ میلیون دلار فروخت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید