طبق اعلام رسانه‌های یونان میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران با باشگاه آ.اک آتن به توافق رسیده است و در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

احتمال همبازی شدن میلاد محمدی با حاج‌صفی و انصاری‌فرد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران که در تیم خنت بلژیک حضور داشت، به شکل غیر منتظره‌ای قراردادش را با این تیم فسخ کرد و در حال حاضر بدون تیم است.

طبق اعلام رسانه‌های یونان، محمدی با باشگاه آ. اک آتن به توافق رسیده است و در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

سایت «sdna» یونان خبر داد حتی بلیت هواپیمای محمدی برای سفر به یونان صادر شده و این بازیکن امروز برای امضای قرارداد و نهایی کردن جزئیات انتقالش به آتن سفر می‌کند.

طبق گزارش این سایت، آ. اک چند ماه پیش و در نقل و انتقالات تابستانی هم خواهان به خدمت گرفتن میلاد محمدی با مبلغ خالص ۷۰۰ هزار یورو و پاداش‌های قابل توجه برای باشگاه بلژیکی بود اما ایجنت این بازیکن درخواست‌های بیشتری داشت و معتقد بود محمدی پیشنهادات بهتری خواهد داشت در حالی که این اتفاق رخ نداد. خنت محمدی را تحت فشار قرار داد تا قراردادش را که در سال ۲۰۲۲ تمام می‌شود تمدید کند اما این بازیکن نپذیرفت و باشگاه بلژیکی اقدام به جذب بازیکن دیگری کرد. در نهایت خنت و محمدی برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند. بعد از آن بود که رئیس باشگاه آ. اک تلاشش را برای جذب محمدی آغاز کرد و این انتقال در آستانه نهایی شدن قرار دارد.

sdna پیش‌بینی کرد با حضور میلاد محمدی در سمت چپ دفاع آ. اک، پست احسان حاج صفی تغییر خواهد کرد و کاپیتان تیم ملی ایران در بخش‌های دیگر به باشگاه یونانی کمک می‌کند.

کریم انصاریفرد هم دیگر بازیکن ایرانی تیم آ. اک است که می‌تواند به هماهنگی زودتر و سریعتر محمدی در این تیم کمک کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید