سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت استقلال گفت: ما خیلی وقت است که به الهلال باخته‌ایم. نه به الهلال، با این روندی که داریم باید در این فصل هم خواب قهرمانی را ببینیم.

استقلال تیم کوچکی نیست که بازیکن بیاید تجربه اندوزی کند / تیم با نظر مستقیم مجیدی بسته شده و خیر و شر آن با او است

به گزارش سلام نو، سیروس دین محمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: استقلال اصلاً مقابل الهلال شرایط پیروزی نداشت و قانون فوتبال قبل از این بازی حکم شکست ما و حذف از آسیا را صادر کرده بود. من به نقل و انتقالات باز می‌گردم؛ جایی که ۸ بازیکن کلیدی از استقلال جدا شدند. بازیکنانی که ستاره‌های لیگ برتر بودند و به جای آنها بازیکنانی جذب شدند که عمدتاً معمولی بودند. مثلاً وقتی بازیکنانی مثل شیخ دیاباته، مهدی قایدی، محمد نادری، مسعود ریگی و امثال اینها می‌روند، باید نفراتی جذب شوند که در بدترین حالت نزدیک به آنها باشند نه اینکه از نظر فنی فاصله زیادی وجود داشته باشد.

وی افزود: در بین بازیکنانی که جذب شده‌اند نفرات خوبی مثل حسین زاده هم هستند، اما این را تاکید می‌کنم اینجا استقلال است و محل رشد بازیکن نیست. در اینجا بازیکن باید بعد از رشد در تیم‌های دیگر برای بهره‌وری بیاید. اینجا تیم کوچکی نیست که بازیکن بیاید تجربه اندوزی کند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه رسم شده تا یک پیشکسوت از کادر فنی انتقاد می‌کند در فضای مجازی به او توهین می‌کنند. من سیروس دین محمدی پیشکسوت این باشگاه هستم و سابقه گل زدن در فینال جام باشگاه‌های آسیا را هم دارم و نه از ناسزا گویان مجازی که منتظر فرصت برای توهین هستند هراس دارم و نه از هیچکس دیگری. من در فوتبال دستم روی زانوی خودم بوده و بدون حاشیه رشد کردم، پس امروز از هیچ چیز و هیچکس نمی‌ترسم چون وام دار کسی نیستم و از هر فردی که لازم بدانم برای نجات استقلال انتقاد می‌کنم.

دین محمدی تاکید کرد: اگر در نقل و انتقالات بازیکنانی جذب شده‌اند که کیفیت کمتری از جدا شده‌ها دارند، تمام و کمال با نظر فرهاد مجیدی بود و امروز او همه‌جوره مسئولیت فنی تیم را دارد. مجیدی نباید بگوید بحران مدیریتی و مالی داشتیم. اگر این‌طور بود یا شفاف با هواداران در میان می‌گذاشت و یا می‌رفت تا امروز پاسخگو نباشد. آقای مجیدی! همه این بازیکنان با نظر شما جذب شده‌اند نه با نظر فرد دیگری. امروز دیگر جای آن نیست که توپ را به زمین دیگران بیندازیم. مدیریت ضعف دارد درست، اما این تیم با نظر مستقیم مجیدی بسته شده و خیر و شر آن با خودش است.

مربی پیشین آبی پوشان تاکید کرد: کادر فنی استقلال هم نفرات قوی و شناخته شده‌ای ندارد. امثال من را که خاک استقلال را خورده ایم و برای آن بازی کردیم، در کوچه و خیابان همه می‌شناسند و اگر تیم ببازد به من کنایه می زنند و مرا بازخواست می‌کنند. اما در همین کادر فنی مربی داریم که شاید در کوچه خودشان هم کسی او را نشناسد. پس سرنوشت استقلال برای من مهم‌تر از خیلی‌هاست و من امروز دلم خیلی بیشتر سوخته است.

وی افزود: در بازی هم یکسری مشکلات تاکتیکی و آرایشی وجود داشت. چرا مهدی پور که تجربه بیشتری دارد و در استقلال هم بازی کرده باید بیرون بنشیند و نیک نفس اولین بازی‌اش را مقابل تیم الهلال بکند؟ یا اینکه چرا عارف آقاسی که یک عمر با سیستم دفاع خطی کار کرده برای اولین بار حضور در دفاع ۳ نفره را در بازی مقابل الهلال تجربه کند؛ و این در حالی است که یک گزینه مثل دانشگر را داشتیم که در این سیستم بازی کرده بود.

دین محمدی تصریح کرد: آیا این هم تقصیر مدیریت است که عارف آقاسی با تصمیمی اشتباه برای اولین بار در سیستم دفاع ۳ نفره در بازی مهمی مقابل الهلال قرار گیرد؟ خیر اینها اشتباهاتی است که از سوی کادر فنی صورت گرفته است.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه بیان داشت: ما دوشنبه شب به الهلال نباختیم، ما خیلی وقت است که به الهلال باخته‌ایم. نه به الهلال، با این روندی که داریم باید در این فصل هم خواب قهرمانی را ببینیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید