صحبت های آزاده صمدی از این جهت قابل توجه است چرا که او چند سال با هومن سیدی زندگی مشترک و به ظاهر عاشقانه ای را داشته و حالا این ادعای او یعنی رابطه او و هومن عشقی وجود نداشته است !

هیچ عشقی بین آزاده صمدی و هومن سیدی وجود نداشته است / فیلم

ادعای بسیار جالب آزاده صمدی مبنی بر اینکه عاشق نشده است و عشقی وجود ندارد ! همین کافی بود تا کاربران ازدواج او با هومن سیدی را بی روح و سرد خالی از عشق بدانند.

آزاده صمدی بازیگر سرشناس کشورمان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بوده است. در یک مصاحبه آزاده صمدی به سوالات فریدون جیرانی پاسخ داد. آزاده صمدی در مصاحبه ای درباره عاشق نشدن خود صحبت کرد. آزاده صمدی مدعی شد که عشق وجود ندارد.

صحبت جالب و متفاوت آزاده صمدی بازیگر زن مشهور همسر سابق هومن سیدی بازیگر و کارگردان مشهور درباره وجود نداشتن عشق سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

صحبت های آزاده صمدی از این جهت قابل توجه است چرا که او چند سال با هومن سیدی زندگی مشترک و به ظاهر عاشقانه ای را داشته و حالا این ادعای او یعنی رابطه او و هومن عشقی وجود نداشته است !

آیا آزاده صمدی در این برنامه صادقانه صحبت کرده است ؟ خیلی از کاربران گفتند که امکان ندارد آزاده صمدی پاسخ صحیح را گفته باشد. طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی پر حاشیه نبود و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند. او در مصاحبه ای جدید با پژمان جمشیدی از عدم وجود عشق واقعی سخن گفته بود. جمشیدی در برنامه پیشگو مدام به او اصرار می کند بچه دارد شود ولی او می گوید چنین مسئولیتی را نمی تواند قبول کند.

ادعای آزاده صمدی مبنی بر مشکلات مالی داشتن چهره های مشهور : آزاده صمدی مدتی قبل در یک مصاحبه اعلام کرده بود که بر خلاف باور مردم او هم مثل باقی جامعه مشکلات اقتصادی دارد و مشکلات مالی مردم را درک می کند. این سوال تقریبا از اکثر بازیگران پرسیده می شود و خانم صمدی تقریبا جواب مودبانه ای دادند ولی یکی از جنجالی ترین واکنش ها به این سوال مربوط به امیر جعفری بازیگر مشهور مرد بود که جنجال های زیادی به پا کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • افسون IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    اصلا میدونید عشق چیه شما بازیگرها
    • مریم IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 1
      چمنم
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    باسلام واقعا متاسفم که تواین واویلا همینمون مونده که بدونیم کدوم بازیگررفت کدوم اومد چی خرید چی پوشیدکجارفت کی ازدواج کردکی طلاق گرفت واقعادردمردم مااینه شرم اور!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید