ورود یک سگ به زمین مسابقه کریکت و ربودن توپ کریکت و پس از آن فرارش با توپ موجب اختلال در مسابقه نهایی T۲۰ ایرلند شمالی شد.

توقف مسابقه ورزشی به دلیل فرار سگ با توپ کریکت / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه نیمه نهایی کریکت زنان ایرلند جام T۲۰ با یک اتفاق جالب همراه بود. ورود یک مهمان ناخوانده به زمین و ربودن توپ کریکت موجب اختلال لحظه‌ای در مسابقه شد. پس از آنکه یک سگ با ورود به زمین توپ کریکت را ربود تعدای از بازیکنان تلاش کردند تا آن را از دست این حیوان خارج کنند. این اتفاق در هنگام مسابقه بین تیم‌های بریدی کلاب و سیویل سرویس کلاب رخ داد.

ویدئویی که توسط تیم کریکت زنان ایرلند منتشر شده چگونگی وقوع این اتفاق را به تصویر می‌کشد. هنگامی که باتر ابی لیکی به توپ ضربه می‌زند در حالی که توپ در حال چرخیدن روی زمین است، ناگهان سگ توپ را به دهان گرفته و اقدام به فرار می‌کند. در ادامه تعدادی از بازیکنان به دنیال این حیوان دویده و سعی می‌کنند توپ را بگیرند. در این ویدئو صدای خنده گزارشگر که با دیدن این صحنه نمی‌تواند خود را کنترل کند نیز شنیده می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر بیش از ۱.۶ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این سگ به خوبی و بهتر از بازیکنان دستورات مربی کریکت را اجرا کرد."

صحنه ای از ورود یک سگ به زمین مسابقه کریکت بازی دو تیم در ایرلند شمالی را مشاهده می‌کنید:

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید