در این گزارش که سازمان جهانی بهداشت ساخته و ما آن را ترجمه کرده‌ایم توضیح می‌دهیم که چرا بعد از تزریق واکسن ممکن است تب کنید.

علت تب کردن پس از تزریق واکسن کرونا چیست؟ / فیلم

به گزارش سلام نو، واکسن ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون خطر ابتلا به کرونا، ایمنی ایجاد کنند.

با این‌ حال برخی افراد پس از تزریق واکسن کرونا، علائمی مشابه با بیماری کرونا پیدا می‌کنند که شایع‌ترین آن تب و لرز است.
زیرا بعد از تزریق واکسن جریان خون افزایش می‌یابد تا سلول‌های ایمنیِ بیشتری در گردش دربیاید و دمای بدن افزایش پیدا می‌کند تا ویروس از بین برود. برای همین ممکن است برخی افراد بعد از تزریق واکسن احساس تب و لرز داشته باشند.

کد خبر: 55289488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =

    پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار