خلبان پاراگلایدر که با یک سرنشین در آسمان سوادکوه به پرواز درآمده بودند در جنگل‌های این شهرستان مفقود شدند.

اتفاق هولناک برای خلبان پاراگلایدر در آسمان سوادکوه

 معاون معاونت امداد و نجات هلال احمر مازندران با تائید خبر سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در جنگل های سوادکوه گفت: خلبان پاراگلایدر که با یک سرنشین در آسمان سوادکوه به پرواز در آمده بودند در جنگل‌های این شهرستان مفقود شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، محمود قاسمی افزود: خلبان پاراگلایدر اهل تهران دیروز با یک سرنشین در آسمان سوادکوه پرواز کرده بودند و به دلایل نامعلومی در جنگل‌های این شهرستان فرود اضطراری داشت و هر دو نفر اکنون در جنگل‌های منطقه مفقود شده اند.

او گفت: پس از اطلاع از این حادثه دو گروه امداد و نجات کوهستان با تجهیزات کامل به سوادکوه اعزام شدند.

معاون معاونت امداد ونجات هلال احمر مازندران با بیان اینکه گمشدگان تا ساعت 2 بامداد امروز از طریق بی سیم با مرکز ارتباط داشتند، اما از آن موقع تاکنون هیچ ارتباطی برقرار نشده است، ادامه داد: بر اساس اطلاعات بدست آمده خلبان این پاراگلایدر از ناحیه پا مصدوم شده است، اما حال سرنشین پاراگلایدر تا زمانی که با مرکز در ارتباط بود خوب بود.

قاسمی گفت: منطقه‌ای که این حادثه اتفاق افتاده است نزدیک شیخ موسی بندپی بابل است به همین دلیل یک گروه دیگر از امدادگران جمعیت هلال احمر به آن منطقه نیز اعزام شده اند.

او افزود: دو گروه از اعضای بسیج نیز برای یافتن نشانی افراد گمشده در حال جستجو هستند.

معاون معاونت امداد ونجات هلال احمر مازندران گفت: با توجه به موقعیت منطقه برای جستجو از تهران درخواست بالگرد کردیم که به منطقه اعزام شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید