با گل مهدی ترابی در آخرین دقیقه بازی، پرسپولیس با برتری یک صفر از سد استقلال تاجیکستان عبور کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

صعود پرسپولیس با شوت جادویی ترابی در دقیقه ۹۰

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در دوشنبه به میدان رفتند که مهدی ترابی در دقیقه ۹۰، با شوت فنی و دقیق خود از گوشه محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد و پرسپولیس با همین گل به پیروزی رسید.

شاگردان گل محمدی با این گل دیرهنگام ولی شیرین، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و در بازی های متمرکز این مرحله در کشور عربستان به میدان خواهد رفت.

نیمه اول

بازی با حملات پردامنه پرسپولیس آغاز شد و شاگردان گل‌محمدی در دقایق ابتدایی مسابقه چندین بار توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کردند که خط دفاعی تیم میزبان در دفع حملات پرسپولیس هوشیار بود و مانع از خلق موقعیت جدی شد.

نخستین شوت به سمت دروازه، در دقیقه ۱۵ توسط مهاجم تاجیکستانی زده شد که حامد لک به راحتی این توپ را در اختیار گرفت و موج بعدی حمله پرسپولیسی‌ها آغاز شد.

در دقیقه ۲۸، مهدی ترابی ضربه ایستگاهی تیمش را به صورت زمینی و تمرین شده برای مهدی عبدی ارسال کرد که این بازیکن، در زدن شوت ناکام بود و سایه آن را زد.

در دقیقه ۳۹، ارسال کرنر به روی دروازه پرسپولیس و ضربه سر هانانوف توسط حامد لک مهار شد.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، شوت جلیلوف از زاویه بسته با قدرت به سمت دروازه پرسپولیس رفت که به کرنر تبدیل شد و در نهایت ثمری نداشت.

در دقیقه ۵۲، پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت که حرکت انفرادی نعمتی و پاس او به امیری، با شوت این بازیکن همراه شد که مدافع حریف توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۵، ارسال ترابی روی دروازه با ضربه سر فرجی به موقعیتی خطرناک تبدیل شد که دروازه حسنوف توپ را گرفت‌.

در دقیقه ۶۷ خطرناک ترین موقعیت بازی خلق شد و مهدی عبدی با پاس در عرض خود، وحیدی امیری را با خسنوف تک به تک کرد که ضربه این بازیکن دفع شد و در ادامه تعلل زیاد اسدی، این موقعیت را از دست سرخپوشان خارج کرد.

در دقیقه ۷۸، ارسال امید عالیشاه به روی دروازه با ضربه سر مهدی عبدی در شرایط نامتعادل همراه بود و در نهایت خسنوف توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۸۲، باز هم پرسپولیس با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کرد که ضربه رضا اسدی داخل چارچوب نبود. در دقیقه ۸۸، نعمتی با عبور از بازیکنان استقلال و سانتر دقیق به روی دروازه، ترابی را صاحب توپ کرد که ضربه او در مسیر ورود به دروازه توسط مدافع استقلال دفع شد.

گل: مهدی ترابی در دقیق۹۰، با شوت فنی و دقیق خود از گوشه محوطه جریمه دروازه خسنوف را گشود و پرسپولیس با همین گل برنده مسابقه شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (حامد پاکدل ۷۹)، فرشاد فرجی (کارت زرد)، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک (کارت زرد)، مهدی عبدی (عیسی آل‌کثیر ۷۹)، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

استقلال تاجیکستان: موخرالدین خسنوف، الکسی لارین، زوئیر جورابوئف، وحدت هانانوف، اختم نظروف (ماباتاشوئف ۸۸)، امیربک جورابوئف، علیشیر جلیلوف، منوچهر صفروف (کارت زرد)، اسلام زایروف، منوچهر جلیلوف و رستم سویروف.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید