۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 55289416

رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی از مرگ یکی از همکاران خود در انبار اسکله بندر امام خبر دادند.

له شدن یک مرد زیر لودر در بند امام

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  آن چنان که رانندگان عنوان کردند، مرگ این راننده جوان به دلیل بروز حادثه تصادف   در این انبار، رقم خورد.

بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، راننده مذکور که همت شریفی نام داشت و از اهالی باغ‌ ملک  خوزستان بود برای بارگیری در  انبار اسکله بندر امام خمینی حضور داشت که وقتی برای پرداخت انعام به راننده لودر به سمت لودر رفت راننده لودر او را ندید و با وی برخورد کرد که این موضوع موجب مرگ راننده شد.

مرگ راننده جوان کامیون در یکی از اسکله های بنادر جنوبی

موضوع دریافت انعام از رانندگان که اغلب اجباری نیز است، موضوع تازه ای نیست.

به گفته رانندگان در صورت عدم پرداخت انعام، ارایه خدمات به آنها به کندی انجام می گیرد تا آنان مجبور به پرداخت آن شوند.

پیش تر نیز یک راننده در این مورد به تین نیوز گفته بود: گرفتن اجباری انعام از رانندگان از جایگاه توزیع سوخت شروع شده و به مکان های مختلف از جمله بارگیری و تخلیه بار می رسد.

وی افزوده بود: معمولا برای ورود به انبار، استفاده از خدمات لیفتراک، بار شمار و خروجی و ... مبالغی از 5 تا 50 هزار تومان به اجبار و به نام انعام از رانندگان دریافت می شود.

یکی دیگر از رانندگان بازنشسته نیز گفته بود: چندین سال پیش با کامیون به صورت یکسر خالی به برای بارگیری به بندرعباس رفتم که موقع بارگیری از کشتی به علت ندادن انعام، بارگیری با مشکل مواجه شد، به طوری که مجبور شدم پیاده از در خروجی به محل کشتی برگشته و برگ بارگیری را بگیرم.  موقع صدور بارنامه همان بار در داخل شهر بندر عباس باز هم انعام (باج) ندادم که با چند ساعت معطلی بارنامه ام را صادر کردند.

اگرچه بارها این مشکل از سوی رانندگان مطرح و از طریق تین نیوز رسانه ای شده است اما روند دریافت انعام اجباری از آنان، در ازای ارایه خدمات همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید