مدیرعامل بانک توسعه تعاون از صدور ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اسنادی در شعب بانک در استان سمنان خبر داد.

صدور ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اسنادی در شعب بانک توسعه تعاون سمنان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به اتفاق سید باقر فتاحی رئیس هیئت‌مدیره بانک در استان سمنان حضور یافته بود اظهار داشت: ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اسنادی در شعب بانک در استان سمنان طی پنج ماهه اخیر سال جاری صادر شده است که واحدهای تولیدی و تعاونی از این خدمت اعتباری بهره مند گشته اند.

وی افزود: تسهیلات پرداختی استان سمنان از ابتدای سال تاکنون ۲۴۳۵میلیارد ریال بوده است و در سال ۹۹ نیز ۸۲۲۷ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان، تعاونگران و عموم فعالین اقتصادی استان سمنان پرداخت گردیده است.

مهدیان عملکرد مدیریت شعب استان در حمایت مالی از کسب و کارهای کوچک و همچنین حمایت از صنایع بزرگ را نشانه توانمندی استان در مواجهه و ارائه خدمت به انواع مشتریان برشمرد و گفت: صنایع در اندازه های متنوع، کارکردهای ویژه ای برای اقتصاد کشور دارند و هدایت منابع بانکی به سوی فعالیت تولیدی ارزشمندترین وجه فعالیت بانکداری توسعه ای است.

وی در جمع بندی بازدیدهای خود از واحدهای صنعتی استان گفت: شرکت سیم و کابل دامغان، شرکت تولیدی شیمیایی کلران، عقاب افشان ، شرکت طب پلاستیک و شرکت پارس اشن به عنوان واحدهای بزرگ صنعتی معتبر مجموعا سه هزار میلیارد ریال از تسهیلات متنوع بانک بهره مند شده اند و با این تسهیلات ، منابع در چرخه صنعت و تولید و اشتغال در استان بکارگیری شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به برنامه های جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره جدید اشاره نمود و گفت: دولت برنامه های مهمی برای رونق تولید، ساخت مسکن، ایجاد اشتغال در نظر گرفته است که وزارتخانه متبوع عهده دار بسیاری از طرحهای مهم اقتصادی و اجتماعی است و شعب بانک توسعه تعاون می توانند با پذیرش تامین مالی طرحهای مهم معرفی شده، نقش بانکی و مالی این طرحها را ایفا نمایند.

در این سفر احمد محمدی مدیر امور شعب و استانها، علیرضا اکبری مدیر امور شعب سمنان، جعفر مشکی مشاور مدیر عامل و حجت شمس رییس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید