پیشکسوت استقلال درباره شکست استقلال در مسابقه حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال گفت: شکست برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قابل پیش بینی بود.

پیشکسوت استقلال: مشخص بود مقابل الهلال شکست می‌خوریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، پیروز قربانی درخصوص شکست استقلال در مسابقه حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان اظهار داشت: فوتبال یک بازی با قواعد و اصول است و غیر از این مسائل هیچ چیز دیگری نتیجه را رقم نمی‌زند. نباید خودمان را گول بزنیم، مشخص بود که شکست استقلال مقابل الهلال اتفاق می‌افتد. باید بگویم که الهلال برخلاف آنچه همه تصور می‌کردند به هیچ عنوان یک غول بی شاخ و دم نبود و ضعف‌هایی هم داشت که البته بیشتر نقاط قوت آنها در هفته‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته بود.

او ادامه داد: ما نباید خودمان را گول بزنیم، موفقیت و برنده شدن در هر مسابقه‌ای و هر جایی قائده و قانون دارد. نباید انتظار می‌داشتیم که الهلال را شکست بدهیم، اگرچه می‌شد بهتر از آنچه دیشب دیدیم بازی کنیم.

قربانی با اشاره به عملکرد استقلال در نقل و انتقالات گفت: هر کسی می‌داند در مقابل بازیکنانی که جدا شده‌اند چه بازیکنانی جذب شده‌اند و همین باعث می‌شود که طبق حقیقت بگوییم استقلال در نقل و انتقالات خوب کار نکرده است و به همین دلیل ضعف دارد. جالب است که می‌گویند درصد زیادی از چیزی که کادرفنی را می‌خواسته جذب کرده‌اند اما می‌بینید که نیاز تیم به صورت کامل برطرف نشده است.

پیشکسوت استقلال درخصوص غیبت فرشید اسماعیلی همینطور گفت: این یک اشتباه بزرگ است که مشکل انضباطی دلیلی می‌شود تا مقابل الهلال بازیساز نداشته باشیم. این نشان می‌دهد مسائل مدیریت نشده است وگرنه چرا شما باید چنین بازیکنی را از ترکیب خارج کنید و او به جای اینکه درون زمین باشد باید از روی سکوها بازی را تماشا کند؟ یارگیری باید به نوعی باشد که تیم به موفقیت نزدیک شود ولی باید بگویم که این شیوه مدیریت و جذب بازیکن اصلا برای قهرمانی استقلال کارساز نیست.

او ادامه داد: همه می‌دانند که این تیم ۹ سال است که قهرمان نشده و همین باعث می‌شود انتظارات از همه بازیکنان بالا باشد. پس باید بازیکنانی اینجا حضور داشته باشند که پختگی دارند و بتوانند در چالش‌ها صبور باشند. البته هنوز لیگ شروع نشده و نمی‌توان گفت که استقلال از همین الان قهرمان نمی‌شود ولی با روندی که رقبا در نقل و انتقالات داشته‌اند به نظرم شیوه‌ای که ما داشتیم بعید است به قهرمانی برسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید