محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت حضوری در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت نخواهد کرد.

محمود عباس به نشست مجمع عمومی نمی‌رود

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از رویترز نوشت: ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در جریان گفت‌وگو با رادیو «صدای فلسطین» خاطرنشان کرد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفته است که در سال جاری میلادی برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر نکند و به این امر بسنده کند که سخنرانی ویدیویی ضبط شده خود را ارسال کرده و در بیست و چهارم ماه جاری میلادی پخش شود.

وی در ادامه افزود، همانطور که می‌دانید شرایط همه گیری ویروس کرونا در سازمان ملل متحد آسان نیست و به ویژه اوضاع شهر نیویورک دشوار و پیچیده است.

وزیر خارجه فلسطین همچنین تصریح کرد: ما پیام‌هایی از سازمان ملل متحد و همچنین از دولت ایالات متحده دریافت کردیم وبه دلیل این اوضاع، به نفع رهبران نیست که در نیویورک حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم به این سخنرانی توجه کرده و به خوبی به آن گوش دهند زیرا بیشتر مسائلی که جامعه جهانی باید به آن گوش دهد و با تمام مسئولیت به آن رسیدگی کند را در بردارد.

ریاض المالکی به جزئیات این سخنرانی یا مسائلی که در خصوص آن صحبت خواهد شد، اشاره‌ای نکرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید