تصاویر زیبا را روی پارچه و اشیاء مختلف نظیر لیوان، لوازم تحریر، ساعت، قاب موبایل، سنگ و ... به وسیله چاپ سابلیمیشن چاپ نمایید.

چاپ سابلیمیشن روی پارچه و اشیاء

چاپ سابلیمیشن شیوه ای نوین در چاپ اشیاء و پارچه بوده که کاربرد فراوانی داشته و طرفداران بسیاری دارد. اشیاء چاپ شده را می توان در زیباسازی دکوراسیون داخلی به کار برد و از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی به بهترین نحو استفاده کرد. دادن هدایا با تصاویر چاپ شده می تواند اثرگذاری بیشتری در مخاطبان گذارد.

برای چاپ روی اشیاء به وسیله سابلیمیشن مرکزی معتبر در این زمینه را انتخاب نمایید.

چاپ سابلیمیشن بر روی چه وسایلی انجام می شود؟

چاپ سابلیمیشن از دسته چاپ های پر کاربرد بوده و متقاضیان فراوانی دارد. این نوع چاپ را می توان بر روی ابعاد کوچک و بزرگ انجام داد و اشیاء مختلف از این جهت محدودیتی ندارند. برخی از پر کاربردترین وسایلی که بدین وسیله به چاپ منقش می شوند در زیر معرفی شده است:

چاپ سابلیمیشن روی پارچه

یکی از مرسوم ترین کاربردهای سابلیمیشن، استفاده از آن برای درج تصاویر بر روی پارچه و لباس های مختلف است. تصاویر مختلف را متناسب با سلایق گوناگون می توان بر روی پارچه و لباس های مختلف درج نمود. تیشرت با تصاویر چاپ شده بسیار پر کاربرد بوده و در بین جوانان به طور گسترده استفاده می شود. استفاده از تصاویر فشن، پیام های تبلیغاتی و درج برندهای تبلیغاتی بر روی تیشرت و پارچه بسیار مناسب است. شال و روسری و لباس های مخصوص بانوان را نیز می توان با چاپ تصاویر به بهترین نحو زیبا کرد.

چاپ سابلیمیشن روی پارچه و اشیاء

چاپ عکس روی لیوان

از دیگر مواردی که می توان برای کاربرد چاپ سابلیمیشن اشاره کرد، چاپ روی لیوان است. لیوان ها ابزاری ارزان و در دسترس بوده و داشتن تصاویر زیبا بر روی آن ها بسیار چشم نواز است. لیوان ها با تصاویر چاپی را می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی زیبا و ارزان به شکل گسترده استفاده کرد. بر روی لیوان با چاپ سابلیمیشن تصاویر شخصی خود را به صورت سفارشی از واحد چاپی بخواهید.

چاپ سابلیمیشن روی پارچه و اشیاء

چاپ عکس روی ساعت

چاپ روی ساعت از دیگر موارد کاربردی است که می توان با چاپ سابلیمیشن محقق کرد. ساعت ها معمولا از وسایل اصلی هر مکانی محسوب شده و زیبا بودن آن ها نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی دارد. از این رو می توان با چاپ تصاویر یا پیام ها زیبا به خوبی از آن ها برای زیباسازی دکوراسیون بهره برد. تصویر درج شده بر روی ساعت ماندگار بوده و بخوبی می توان از این ابزار برای هدیه دادن نیز بهره برد.

چاپ روی قاب موبایل

موبایل ابزاری شخصی بوده و زیبایی آن برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. طرح های زیبایی را می توان به وسیله سابلیمیشن بر روی موبایل چاپ کرد. معمولا قاب های موبایل ابعاد کوچکی دارند و واحد چاپ کننده بایستی توانایی چاپ در ابعاد کوچک را داشته باشد.

چاپ سابلیمیشن روی پارچه و اشیاء

چاپ روی سنگ

امکان چاپ روی اشیاء مختلف وجود دارد و از این حیث محدودیتی وجود ندارد. با چاپ روی سنگ می توان از تصاویر مختلف برای دکوراسیون مختلف بهره برد. در چاپ سابلیمیشن امکان چاپ روی سنگ در ابعاد مختلف وجود دارد که از مزایای این نوع چاپ به حساب می آید.

روش کار چاپ سابلیمیشن چگونه است؟

این نوع چاپ، چاپی حرارتی محسوب شده و در آن جوهر تبخیر می شود. در واقع جوهر از حالت جامد به گاز (تصعید) تبدیل می شود، دلیل نامگذاری این نوع چاپ به این نام همین است. از تجهیزات دیجیتال برای دادن طرح دلخواه استفاده کرده و طرح بر روی اشیاء مختلف درج می شود.

برای چاپ سابلیمیشن به چاپگرهای خاص (چاپگرهای سابلیمیشن) و جوهر تصعید نیاز است، بنابراین همه ی واحدهای چاپی قادر به انجام این امر نیستند، تنها واحدهای معتبر چاپی که به صورت تخصصی این نوع چاپ را دنبال می کنند، می توانند این نوع چاپ را انجام دهند.

دقت شود در انتخاب رنگ ها برای چاپ، بایستی بین پس زمینه و رنگ های طرح تناسب وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر پس زمینه به رنگ سفید باشد، نمی توان با رنگ سفید طرح ها را چاپ نمود.

مزایا و ویژگی های چاپ سابلیمیشن

  • ماندگاری بالای چاپ
  • سرعت بالای چاپ
  • هزینه پایین برای چاپ
  • امکان چاپ بر روی ابعاد مختلف
  • ...

قیمت چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن از دسته چاپ های ارزان محسوب می شود. کیفیت جوهر مورد استفاده برای چاپ می تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. همچنین ابعاد چاپی در این نوع چاپ متفاوت بوده که بر قیمت نهایی تاثیرگذار است. تعداد اشیاء مورد چاپ نیز می تواند بر قیمت نهایی تاثیر گزاشته و بسته به تعداد، قیمت متفاوتی را برای چاپ تقاضا نمود. با این وجود اصلی ترین فاکتور تاثیرگذار تعرفه خود واحد چاپی است. شما بایستی تلاش نمایید چاپ با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

مجموعه آذین هنر با سابقه بیش از یک دهه در زمینه خدمات چاپی، بخصوص در زمینه چاپ سابلیمیشن اشیاء گوناگون و خاص، آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشد. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از مزایای مجموعه آذین هنر محسوب می شود. .جهت اطلاع در مورد این نوع چاپ و ارائه خدمات می توانید به لینک www.azinhonar.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

  ۰۹۹۰۱۲۳۵۳۱۰- ۸۸۵۲۰۷۹۳ , ۸۸۵۲۴۳۶۸ (۰۲۱)

اگر طرح خاصی را روی اشیاء مختلف می خواهید، راه حل بهره بردن از چاپ سابلیمیشن است!

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید