هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دوره دیده بازیگری از کشور هلند است و کار را از تئاتر شروع کرد تا اینکه توسط محمدرضا شریفی نیا کشف استعداد شد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

جدیدترین عکس شیک‌ترین بازیگر زن ایرانی

هلیا امامی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.هلیا امامی دوره دیده بازیگری از کشور هلند می باشد که از تئاتر شروع کرد تا اینکه هلیا امامی توسط محمدرضا شریفی نیا کشف استعداد شد و حالا هلیا امامی در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.هلیا امامی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

هلیا امامی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :

هلیا امامی

گریزانم از این مردم که با من به ظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت به دامانم دو صد پیرایه بستند...

بیوگرافی کامل هلیا امامی

هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دوره دیده بازیگری از کشور هلند است و کار را از تئاتر شروع کرد تا اینکه توسط محمدرضا شریفی نیا کشف استعداد شد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

از کلاس تا تئاتر هلیا امامی

هلیا امامی در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۰ ساله بود در کلاس های مرحوم حمید سمندریان ثبت نام کرد سپس تا مدت ها در تئاتر اتود زد و یاد گرفت.

در نهایت سال ۱۳۸۹ توسط استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و با نمایش «اتاق تاریک» وی اولین بار در جشنواره تئاتر شهر کنار سوسن پرور بروی صحنه رفت.

هلیا امامی بازیگر آتش و غداره

هلیا امامی از هلند تا جلوی دوربین

بعد از اولین تجربه تئاتری مدت کوتاهی در هلند دوره های تخصصی بازیگری را گذراند تا اینکه در یک کار تئاتری مورد توجه محمدرضا شریفی نیا قرار گرفت

به این ترتیب سال ۱۳۹۱ توسط شریفی نیا به حسینعلی لیالستانی (کارگردان) برای بازی در فیلم ساکن خانه چوبی معرفی شد.

وقتی هلیا امامی وارد سینما شد

بصورت جدی تر در سال ۹۲ با فیلم تقدیر به کارگردانی محسن توکلی در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ ، شاهر استخری و بهنوش بختیاری دیده شد.

هلیا امامی

هلیا امامی با تلوزیون مشهور شد

هلیا امامی اولین بار با سریال لژیونر در سال ۹۶ وقتی ۲۸ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه او در رمضان ۹۸ با سریال از یادها رفته در نقش مهربانو بود.

سریال از یادها رفته پروژه ای بسیار بزرگ و برای من یک دانشگاه بود که بازخوردهای مثبت فراوانی داشت ، نقشی که بازی کردم محوری و حساس بود.

شایعه ازدواج هلیا امامی

هلیا امامی تنها یک برادر دارد که می گوید : برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه، به افتخاره همه داداشیا همه اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنند …هلیا امامی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، عکس بالا برادر وی است .

هلیا امامی

هلیا امامی عاشق فوتبال است

خانم بازیگر به شدت طرفدار تیم بارسلنای اسپانیا است و در یکی از بازیگری این تیم از نزدیک تیم محبوب خود را با حضور در استادیوم تشویق کرده است.

هلیا امامی مدلینگ وبازیگر

هلیا امامی تجربه مدلینگ را نیز دارد و سال هاست با برند حجاب استایل همکاری میکند و اغلب لباس هایش طراحی مزون های ایرانی می باشد.

دلنوشته هلیا امامی برای پدرش

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده است او در دل نوشته ای نوشت :

و من همچنان در آرزوی اینم که دستم رو بگیری و از پیچ و خم سختیهای دنیا ردم کنی حیف که نیستی و من انقدر کوچک بودم که قدر لحظه دونستن رو بلد نبودم

با حضور دستانت چقدر با اطمینان ایستاده بودم و به زندگی لبخند میزنم باز هم سالی دیگر به رفتنت اضافه شد.

هلیا امامی

سه تار نوازی هلیا امامی

خانم بازیگر در موسیقی هم دستی بر آتش دارد، او ویدیوهایی از نوازندگی سه تار خود منتشر کرده است که نشان می دهد بصورت حرفه ای توانایی زدن تار دارد.

فیلم ساکن خانه چوبی – ۱۳۹۱

فیلم قرار بعدی همانجا – ۱۳۹۲

فیلم تقدیر – ۱۳۹۲

سریال لژیونر – ۱۳۹۶

فیلم داش آکل – ۱۳۹۶

سریال از یادها رفته – ۱۳۹۸

فیلم عروسی خیابان فرشته – ۱۳۹۹

سریال دادستان – ۱۳۹۹

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید