شاهرخ استخری اخیرا به مهراد جم که به یکی از شاخ‌های مجازی تبدیل شده است، طعنه زد و درباره ارتباط او و دنیا جهانبخت اظهار نظر کرد.

شاهرخ استخری به کدام کشور مهاجرت کرده است؟

شاهرخ استخری یکی از توئیت‌های خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . شاهرخ استخری عکسی از تفریح بچه‌هایش در شهربازی به اشتراک گذاشت و شاهرخ استخری از حسرت‌های خودش در شهربازی و دوران کودکی نوشت.شاهرخ استخری با انتشار این عکس در قسمت کپشن این پست، خاطرات دوران کودکی‌اش را نوشت. شاهرخ استخری توییت جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

شاهرخ استخری در حال حاضر به همراه سپیده بزمی پور که یک بلاگر اینستاگرامی است در کشور بلژیک ساکن است.پناه و نبات فرزندان این زوج هستند و هر دو آن‌ها عکس‌های زیادی را از بچه‌هایشان در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

شاهرخ استخری و همسرش فعالیت زیادی ذر فضای مجازی دارند. توئیتی را که می‌بنید، شاهرخ استخری در استوری امروزش قرار داده است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و حواشی روزهای قبل

شاهرخ استخری اخیرا به مهراد جم که به یکی از شاخ‌های مجازی تبدیل شده است، طعنه زد و درباره ارتباط او و دنیا جهانبخت اظهار نظر کرد.

شاهرخ استخری یکی دو هفته پیش هم با انتشار عکسی از پوستر سریال زخم‌کاری و نوشتن یک متن عجیب، حاشیه‌ساز شده بود.برخی متن شاهرخ استخری درباره زخم کاری را تمسخر این سریال تلقی کرده بودند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید