بعضی از چهره های مشهور هالیوود ازدواج و طلاق عجیب و غریبی داشتند، ازدواج هایی که بیشتر از چند روز یا حتی چند ساعت دوام نمیاورد.

هنرمندان مشهوری که ازدواج آنها یک‌سال هم دوام نداشت! / عکس
به گزارش سلام نو به نقل از وقت صبح، حتماً ازدواج سلبریتی ها برای همه افراد یک موضوع جذاب محسوب می شود و بسیاری از ما پیگیر آن ها هستیم اما گاهی اوقات ازدواج بسیاری از این افراد مشهور چیزی طول نمی کشد و باعث می شود که آن ها خیلی سریع از هم طلاق گرفته و جدا شوند.

حتماً ازدواج سلبریتی ها برای همه افراد یک موضوع جذاب محسوب می شود و بسیاری از ما پیگیر آن ها هستیم اما گاهی اوقات ازدواج بسیاری از این افراد مشهور چیزی طول نمی کشد و باعث می شود که آن ها خیلی سریع از هم طلاق گرفته و جدا شوند.

در این قسمت قصد داریم کوتاه ترین ازدواج های سلبریتی ها را به شما معرفی کنیم

اسپیرز و جیسون الکساندر؛ ۵۵ ساعت

این دو نفر فقط ۵۵ ساعت با یکدیگر زندگی کردند. آن ها دوست زمان کودکی هم بودند. هر دو در مراسم عروسی شان لباس اسپرت پوشیده بودند اما زندگی آن ها فقط ۵۵ ساعت دوام آورد و فهمیدند که واقعاً به درد هم نمی خورند و یکدیگر را درک نمی کنند.

هنرمندان مشهوری که ازدواج آنها یک‌سال هم دوام نداشت! / عکس

نیکلاس کیج و اریکا کویک؛ ۴ روز

قبل از اینکه مردم نیکلاس را بشناسند، وارد رابطه با یک میکاپ ارتیست خود شده بود. آن ها با یکدیگر ازدواج کردند اما خیلی سریع جدا شدند. عمق رابطه آن ها هرگز زیاد نشد و تنها چهار روز با هم زن و شوهر بودند. ۴ روز بعد از ازدواج، اعلام کردند که می خواهند از هم جدا شوند.

تریسی ادموند و ادی مورفی؛ ۱۴ روز

این دو نفر در سال نو ۲۰۰۸ با یکدیگر آشنا شده و وارد یک رابطه رمانتیک شدند. مراسم عروسی آن ها در غروب آفتاب به عاشقانه ترین حالت ممکن برگزار شد اما دقیقاً دو هفته بعد اعلام کردند که می خواهند از هم جدا شوند و ازدواج آن ها فقط ۱۴ روز طول کشید.

ماریو لوپز و علی لاندری؛ ۱۸ روز

این دو نفر بعد از شش سال آشنایی تصمیم گرفتند که بالاخره در آوریل سال ۲۰۰۴ با هم ازدواج کنند اما جالب است بدانید بعد ازدواج، آن ها حدود دو هفته بعد از یکدیگر طلاق گرفتند.

شایعاتی در مورد آن ها ایجاد شد و باعث شد که نتوانند کنار یکدیگر دوام بیاورند. البته بعضی از خبر ها حاکی از آن است که این آقا به همسرش خیانت کرده است اما در هر صورت ازدواج آن ها ۱۸ روز بیشتر طول نکشید.

جرمی توماس و درو باریمور؛ ۳۹ روز

این دو در ماه مارس سال ۱۹۹۴ زمانی که باریمور فقط ۱۹ سال سن داشت، با یکدیگر ازدواج کردند اما ازدواج آن ها هم زیاد دوام نیاورد. آن ها ۶ هفته بعد؛ یعنی بعد از ۳۹ روز اقدام به جدایی کردند و گفتند که ما از اول اشتباه کرده بودیم.

کریس هامفریز و کیم کارداشیان؛ ۷۲ روز

این دو هم یکی از سریع ترین طلاق های جهان را به ثبت رساندند. تقریباً ۷۲ روز از ازدواجشان می گذشت و اعلام کردند که می خواهند جدا شوند. این دو نفر شهرت بسیار زیادی داشتند اما با این حال شجاعت اعلام طلاق زود هنگام را داشتند. البته بسیاری از افراد تهمت زدند که ازدواجشان از اول هم دروغ بوده اما آن ها واقعا با یکدیگر ازدواج کرده بودند.

نیکلاس کیج و لیسا مری پرسلی؛ ۱۰۷ روز

ازدواج این دو نفر هم جزء ازدواج های کوتاه محسوب می شود. آن ها در آگوست سال ۲۰۰۲ مراسم عروسی خود را برگزار کردند اما در نوامبر سال بعد؛ یعنی ۱۰۷ روز بعد از ازدواجشان از یکدیگر جدا شدند البته طلاق آن ها در سال ۲۰۰۴ رسمی شد اما بعد از ۱۰۷ روز دیگر در کنار هم زندگی نکردند.

آملیا وارنر و کالین فارل؛ ۱۲۱ روز

این دو در ماه جولای سال ۲۰۰۱ با هم ازدواج کردند و مراسم باشکوهی برگزار کردند اما هرگز نتوانستند این ازدواج را به یک رابطه بلند مدت تبدیل کنند و چهار ماه بعد یعنی بعد از ۱۲۱ روز اعلام کردند که قصد جدایی دارند.

پاملا آندرسون و کید راک؛ ۱۲۲ روز

این دو در جولای سال ۲۰۰۶ با هم آشنا شدند و همان موقع ها با یکدیگر ازدواج کردند اما ازدواج آن ها فقط ۴ ماه طول کشید و فقط ۱۲۲ روز دوام آورد و اعلام کردند که می خواهند از هم جدا شوند.

بردلی کوپر و جنیفر اسپوزیتو؛ ۱۲۲ روز

قبل از اینکه بردلی کوپر به ستاره تبدیل شود، در سال ۲۰۰۶ با جنیفر ازدواج کرد اما زندگی آن ها فقط ۱۲۲ روز دوام آورد و تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند و خودشان هم اعلام کردند که از این اتفاق ناراحت نیستند و فقط تجربه کسب کرده اند.

کنی چسنی و رنی زلوگار؛ ۱۲۸ روز

این دو فقط ۱۲۸ روز در کنار یکدیگر زندگی کردند. ازدواج آن ها سر و صدای زیادی به پا کرد زیرا یک خواننده معروف با یک بازیگر زن معروف ازدواج کرده بود اما باز هم نتوانستند این ازدواج را به یک رابطه خوب تبدیل کنند.

کارمن الکترا و دنیس رادمن؛ ۱۲۹ روز

این دو در نوامبر سال ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواج آن ها نیز تقریباً پرسر و صدا بود اما ۹ روز بعد درگیری های شان شروع شد. باز هم تلاش خودشان را کردند اما بالاخره در مارس ۱۹۹۹ از یکدیگر جدا شدند. ازدواج آن ها فقط ۱۲۹ روز طول کشید.

تام گرین و درو باریمور؛ ۱۶۳ روز

همانطور که ازدواج این دو نفر خیلی سریع صورت گرفت، طلاقشان هم خیلی زود اتفاق افتاد. تقریباً ازدواج آن ها زیر یک سال طول کشید و تصمیم گرفتند که آن را به پایان برسانند . مدت زمانی که با هم زندگی کردند، فقط ۱۶۳ روز بود.

سوفیا بوش و چاد مایکل موری؛ ۱۶۳ روز

این دو هم در آوریل سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند. حدود ۲۰۰ مهمان در مراسم عروسی آن ها حضور داشت و مقابل آنها با یکدیگر عهد و پیمان بستند اما زندگی شان نیز کوتاه بود و ۱۶۳ روز بعد از یکدیگر جدا شدند.

کریس جود و جنیفرلوپز؛ ۲۱۸ روز

این دو هم یک طلاق سریع هنگام را رقم زدند و فقط ۲۱۸ روز در کنار یکدیگر زندگی کردند. بعد از اینکه رابطه شان به هم خورد، تصمیم گرفتند که باز با هم باشند اما نتوانستند.

جیم کری و لورن هالی؛ ۳۰۹ روز

جیم کری بعد از اینکه از همسر اولش جدا شد، سریع وارد رابطه با لورن شد اما رابطه آن ها هرگز بلند مدت نبود و زیر یک سال طول کشید. آن ها فقط ۳۰۹ روز در کنار هم زندگی کردند.

الیزابت موس و فرد ارمیسن؛ ۳۱۲ روز

زندگی این دو فقط ۳۱۲ روز طول کشید. با وجود این که کسی باور نمی کرد آن ها از دیگر طلاق بگیرند اما در سپتامبر سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند. در حالی که در اکتبر سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کرده بودند. چند سال بعد الیزابت دوباره ازدواج کرد و اعلام کرد در ازدواج قبلی اش بسیار جوان بود و عجله کرده بود.

اوجانی نوآ و جنیفر لوپز؛ ۳۱۳ روز

این زوج مشهور جنجالی با ازدواجشان سر و صدای زیادی به پا کردند. آن ها سال ۱۹۹۷ ازدواج کرده اما به دلیل اینکه تفاهم نداشتند، در ژانویه سال ۱۹۹۸ از یکدیگر جدا شدند. ازدواج آن ها فقط ۳۱۳ روز طول کشید.

کوری بوهان و آدرینا پاتریج؛ ۳۱۹ روز

ازدواج این دو هم ۳۱۹ روز به طول انجامید . این دو نفر از قبل هم با یکدیگر دوست بودند و احساس می کردند که تفاهم زیادی دارند اما ازدواج موفقی نداشتند و کم تر از یکسال از هم جدا شدند. ازدواج آن ها در نوامبر سال ۲۰۱۶ و طلاقشان در سپتامبر سال ۲۰۱۷ بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید