انشار تصاویر خصوصی ایرج نوذری و دخترش در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران همراه بوده است.

انتشار عکس خصوصی دختر ایرج نوذری جنجالی شد! / عکس

به گزارش سلام نو، ایرج نوذری هنرپیشه و کونگ‌فوکار اهل ایران است. ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ است. ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری است.ایرج نوذری در ۲۱ مهر ۱۳۹۴ در یک مسابقهٔ اسب‌دوانی دچار سانحه شد. ایرج نوذری به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

به تازگی عکس جدیدی از ایرج نوذری و دخترش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش بسیاری از مخاطبانش را در پی داشت. دختر ایرج نوذری بدون حجاب در کنار پدرش عکس گرفته است. در ادامه این عکس حاشیه ساز را مشاهده می کنید.

ایرج نوروزی

ماجرای حادثه شدید برای ایرج نوذری

ایرج نوذری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند محروم منوچهر نوذری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «اتفاقی افتاد و لطف خدا شامل حالم شد. در چهارنعل کورس برای صحنه ای محیرالعقول که از اسب پرت کردم خودمو و به علت عدم تعویض شن های کف پیست، انگشت دست و صورت آسیب دید».

بیوگرافی ایرج نوذری 

ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی و پسر منوچهر نوذری است. او سال ۱۳۷۰ ازدواج کرده است و همسرش اسپانیائی است و دو دختر به نامهای دلربا و دلناز دارد. اولین حضور نوذری برمی گردد به سال ۱۳۷۰ که در دو فیلم “اوینار”(شهرام اسدی) و “آخرین تلاش”(سیامک اعتمادی) ایفای نقش کرد. او ظاهرا بعد از این دو فیلم به خارج از کشور سفر کرد و حضور دوباره اش در سینما با ۱۲ سال تاخیر همراه شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوذری، از پیشکسوتان ورزش کونگ فو در ایران بوده است. وی هم اکنون ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فوی ایران را برعهده دارد. وی به چندین زبان از جمله سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • نادر TR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 1
    حالا چه مشکلی داره؟؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید