با امضای تفاهم‌نامه پنج‌ساله مجدد پست بانک و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، دهیاری‌ها می‌توانند با رعایت ضوابط اعتباری بانک مرکزی و این بانک از خدمات مالی و تسهیلات آن استفاده کنند.

امضا تفاهم‌نامه مشترک پست بانک با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی پست بانک، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بخصوص دهیاری‌ها مشتریان استراتژیک بانک هستند، گفت: ما در پست بانک ایران همواره سعی می‌کنیم هزینه‌ها و قیمت تمام شده خدمات را برای مشتریان استراتژیک خود به حداقل برسانیم، زیرا اعتقاد داریم که اگر قیمت تمام شده را بالا ببریم ممکن است مدتی عایدی و درآمد بیشتری داشته باشیم، ولی این انتفاع دائمی نیست.

وی با اشاره به همکاری سایر بانک‌ها برای ارائه خدمات مالی و بانکی به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: در دنیای اقتصاد رقابتی، حاصل رقابت برای مشتریان، کیفیت بهتر و قیمت مطلوب‌تر است و معتقدیم که پست بانک ایران بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان و ذینفعان این سازمان ارائه می‌دهد و در نتیجه در این عرصه برنده هستیم

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به مفاد این تفاهم‌نامه گفت: در جامعه گسترده‌ای که شرایط متفاوتی دارند همه را با یک بسته تعریف شده نمی‌توان تحت پوشش قرار داد و مدیریت کرد و کمیته‌ای که در قالب این تفاهم‌نامه تعریف شده است می‌تواند بر اساس شرایط، انعطاف لازم را برای مدیریت داشته باشد.

در ادامه این جلسه مهدی جمالی‌نژاد رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور تفاهم نامه قبلی را بسیار کارا و کاربردی اعلام کرد و گفت: امروز روز آخر کاری شوراهای شهری و روستایی قدیم است و از فردا شوراها و دهیاری‌های جدید مشغول به کار می‌شوند و این خدمت و امضای مجدد این تفاهم‌نامه می تواند به آنان برای ارائه خدمات بهتر، کمک کند.  

وی با اشاره به اینکه امضای این تفاهم‌نامه ریل‌گذاری برای مدیران جدیدی است که در دولت سیزدهم بر سر کار می‌آیند، افزود: امیدوارم این تفاهم‌نامه بتواند بستری برای آبادانی و ایجاد نشاط در روستاهای کشور فراهم کند.

براساس این تفاهم‌نامه، پست بانک ایران تسهیلات متنوعی در قالب طرح‌ها، پروژه‌های درآمدزا و تامین مالی خرید ماشین‌آلات مورد نیاز دهیاری‌ها و شرکت تعاونی‌ دهیاری‌ها پرداخت می‌کند. پست بانک ایران در روستاهایی که از سوی استانداری‌ها اعلام می‌شوند، دستگاه‌ خودپرداز نصب و برای تمامی دهیاری‌ها در شعب شهرستان‌ها حساب جاری افتتاح می‌کند.

همچنین، تعامل و همکاری فی مابین برای ارائه خدمات مالی، بانکی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی طرفین برای توسعه روستایی و کمک به خود کفایی نهاد دهیاری‌ها در کشور از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید