مدیرعامل بانک سینا ضمن دیدار با همکاران شعب گراش و لار در استان فارس با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری این شهرها که عامل رشد و توسعه بخشی از مسیر صنعتی و تجاری کشور است، بر حضور موثر و کارآمد بانک سینا در این منطقه تاکید کرد.

حضور موثر و کارآمد بانک سینا در جنوب استان فارس

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با اشاره به پیشینه و قدمت بانک سینا در نظام بانکی، حمایت از طرح های اشتغالزایی و تولیدی و کسب و کارها را مایه مباهات و افتخار این مجموعه دانست و عنوان کرد: بانک سینا همواره کوشیده است ارائه خدمات را به بهترین نحو با بهره گیری از فناوری های نوین، در کمترین زمان به مشتریان و هموطنان گرامی ارائه نماید.

وی با اشاره به لزوم توجه به دستورالعمل ها و ضوابط بانک مرکزی، بانک سینا را جزو بانک های استاندارد از لحاظ کفایت سرمایه برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در حالی محقق شده که بانک سینا، اقدامی جهشی را در پرداخت تسهیلات طی سال گذشته شاهد بود.

مدیرعامل بانک سینا به موضوع قرض الحسنه نیز اشاره داشت و گفت: پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در حال برگزاری است و فرصت مناسبی است تا همکاران از طریق تعامل با مشتریان و تبیین ابعاد سنت نیکوی قرض الحسنه زمینه حمایت بیش از پیش بانک از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار را فراهم آورند.

دکتر ایمانی با بیان آن که بانک سینا اهداف مهمی برای نقش آفرینی در رونق اقتصاد با ارائه تسهیلات به بنگاه های خرد و کلان کشور دارد، گفت: با حمایت و بهره گیری از پتانسیل بالای این بنگا ه ها می توان به اشتغالزایی و توسعه و رونق تولید داخلی کمک موثری را ایفا نمود.

دکتر ایمانی بر توسعه سهم بازار در این منطقه که قلب تپنده جنوب استان فارس است تاکید کرد و گفت: این منطقه از دیر باز محل رفت و آمد تجار از شهرهای مختلف ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و مسیرهای ترانزیتی آن در چرخه توسعه اقتصادی کشور نقش موثری ایفا کرده است.

به همین دلیل حضور موثر و کارآمد بانک سینا می تواند باعث دسترسی به بازار های هدف در داخل و خارج از کشور و بهره گیری از فعالیت های تجاری در این منطقه باشد. گفتنی است معاون شعب و مناطق و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی، بانکداری اسلامی در این سفر حضور داشتند.

حضور موثر و کارآمد بانک سینا در جنوب استان فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید