بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و مشارکت ذوب آهن اصفهان و شرکت های داخلی و خارجی، ۲۲ شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.

ذوب آهن اصفهان یاری رسان دولت در تامین مسکن است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، رستم  قاسمی وزیر راه و شهرسازی از غرفه ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه بازدید نمود و با توضیحات کارشناسان و مسئولان غرفه در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای تولیدی ذوب آهن اصفهان از جمله ریل راه آهن قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی، ذوب آهن اصفهان و محصولات آن را یاری رسان دولت در تامین مسکن برای هموطنان برشمرد و ضمن آگاهی از انواع تولیدات و مشکلات و محدودیت های تولیدی ذوب آهن اصفهان بر رفع مشکلات تامین مواد اولیه این شرکت تاکید کرد.

محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار آتشکار با قدردانی از زحمات کارکنان ذوب آهن اصفهان در تولید و تامین نیازهای اولیه مسکن در کشور به پروژه ساخت هر سال یک میلیون مسکن در کشور اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد که با پیش خرید تولیدات این شرکت در تامین مالی این شرکت همکاری نماید.

وی گفت: وزارت راه و شهر سازی در صدد است که با هماهنگی دیگر سازمان های مرتبط به کاهش قیمت تمام شده تولیدات ذوب آهن اصفهان کمک کند تا از این طریق هم این شرکت و هم مصرف کنندگان منتفع شوند.

گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ساختمان که تا ۲۵ شهریور ماه دایر خواهد بود با استقبال و حضور فعال شرکت های داخلی و خارجی به منظور ارائه آخرین دستاوردها و فن آوری های صنعت ساختمان جهان و تعاملات بازرگانی و تبادل نظر صاحب نظران در حال برگزاری می باشد.

ذوب آهن اصفهان یاری رسان دولت در تامین مسکن است

ذوب آهن اصفهان یاری رسان دولت در تامین مسکن است

ذوب آهن اصفهان یاری رسان دولت در تامین مسکن است

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید