حتما برای شما هم سؤال شده که چرا هارنام کائور پس از اینکه فهمید دارای نوعی سندرم نادر است راضی به کوتاه کردن موهای صورتش نشد؟ همانطور که می‌دانید امروزه روش‌های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان ریشه­‌دارترین موهای زائد را نیز از بین برد.

تصویر عجیب زنی که با ریش‌های خود رکورد گینس را شکست

همه خانم‌ها معمولا از رویش مو در نقاط مختلف بدن به خصوص در ناحیه صورت گلایه‌مند هستند و به دنبال راه کارهایی برای از بین بردن آنان هستند. رویش مو در ناحیه چانه و صورت خانم‌ها اگر از حد خاصی بیشتر شود به عنوان یک مشکل هورمونی در بدن شناخته می‌شود و در طی آن خانم‌ها با مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایش‌های لازمه به دنبال حل آن هستند. با همه اینها و با توجه به اینکه از نظر عموم مردم رویش مو در صورت‌ خانم‌ها زیبا نیست، دختری وجود دارد که توانست با بلند کردن موهای صورتش در ناحیه چانه رکورد بزند. او به دنبال دلیل رویش مو در چانه نگشت و تصمیم گرفت که با استفاده از آنان خود را به جهانیان بشناساند و با ریش‌های ۱۵ سانتی­متری خود، مردم را متحیر کند. با ما همراه باشید تا درباره او بیشتر بدانید.

هارنام کائور کیست؟

هارنام کئور نام یک دختر انگلیسی هندی تبار است که با بلند کردن موهای صورتش توانست رکورد خود را در گینس ثبت کند. او به مدت هفت سال از موهای صورتش مراقبت کرد و پس از آن توانست در نمایشگاه عکس بهترین مو صورت جهان شرکت کند. او یک دختر بسیار شجاع و به گفته خود با اعتماد به نفس است که توانسته در مقابل انتقادات بسیار شدید جامعه بایستد و تبدیل به نماد یک دختر قدرتمند شود.. هارنام کائور بعد از اینکه متوجه شد دارای نقص ژنتیکی است تصمیم گرفت که دیگر موهای صورتش را کوتاه نکند. او دارای یک بیماری بسیار نادر است که در طی آن هورمون‌هایی در خون زیاد می‌شوند که هورمون‌های مردانه هستند. از این رو رویش موها در بدن بسیار زیاد شده و همانند موهای مردانه می‌شوند.

چرا هارنام کائور راضی به کوتاه کردن موهای صورتش نشد؟

حتما برای شما هم سؤال شده که چرا هارنام کائور پس از اینکه فهمید دارای نوعی سندرم نادر است راضی به کوتاه کردن موهای صورتش نشد؟ همانطور که می‌دانید امروزه روش‌های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان ریشه­دارترین موهای زائد را نیز از بین برد. امروزه با استفاده از لیزر می‌توان از شر موهای زائد خلاص شد، اما چرا هارنام کائور راضی به از بین بردن موهای صورتش نشد؟ هارنام کائور در زمان مدرسه و زمانی که دبیرستانی بود توسط دوستانش به خاطر ظاهر متفاوتی که داشت مسخره می‌شد. او به خاطر ظاهر متفاوت و خاص خود همیشه مورد توجه بود. این دختر با اعتماد به نفس با پذیرش شرایطش تلاش کرد که از این ویژگی نادر بهترین استفاده را کند. اکنون نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان صاحب بلندترین ریش در جهان ثبت شده است. البته این رکورد در میان دختران ریش­دار است. هارنام کائور به نشانه اعتراض به کسانی که ظاهر خاص افراد را تمسخر می‌کنند تصمیم گرفت که  ظاهر متفاوتش را بپذیرد و تبدیل به نمادی شود که علیه یک سری از خلق و خوهای افراطی مبارزه می­کند. او اکنون به صورت کاملا داوطلبانه به افرادی کمک می‌کند که به دلیل بیماری، شرایط خاص و متفاوتی نسبت به دیگران دارند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید