ایمان مبعلی در همین رابطه نوشت: باید پروژه‌ای ساخت قانع کننده برای رسیدن به قله‌های بلندمرتبه و تیمی برای آینده...

خوشحالی ایمان مبعلی از بازگشتش به فولاد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، پس از تغییراتی که در مدیریت فولاد رخ داد، جواد نکونام پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد تا مدیریت جدید، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید خوزستانی ها انتخاب کند. پس از انتخاب ویسی، او نیز اعضای کادرفنی خود را انتخاب کرد که نام ایمان مبعلی در میان آنها دیده می شود.

ایمان مبعلی که با فولاد به فوتبال ایران معرفی شد و سابقه ۲ دوره حضور در این تیم را دارد، به عنوان یکی از فولادی های اصیل به کادرفنی عبدالله ویسی اضافه شده است. مبعلی روز گذشته با انتشار پستی خوشحالی اش را از بازگشت به فولاد ابراز کرد.

مبعلی در این پست اینستاگرامی نوشته است: به خاطر بازگشت به فولاد خوزستان خوشحالم، بازگشت به تیمی که نوجوانی و جوانی ام را در آن سپری کردم. زمانی که به عنوان یک جوان برای اولین بار پیراهن فولاد را در یک بازی رسمی پوشیدم احساس کردم می توانم کارهای بزرگی انجام دهم و به لطف عشق و استقبالی که از شما هواداران دریافت کردم، یک داستان زیبا آغاز شد.

با خودم از همان روز اول عهد کردم هر بار که پیراهن فولاد را برتن می کنم شما طرفداران را نومید نکنم و هر روز، در هر تمرین و به ویژه در بازی‌ها صد درصد توانم را برای شاد کردن شما به نمایش گذاشتم. با همراهی همبازیانم و حمایت شما خوبان قهرمانی بزرگ و خاطره انگیزی را در سال ۸۴ در لیگ برتر تجربه کردیم و اشک شوق ریختیم،حالا به همان تیم دوست داشتنی و جوانی ام بازگشته ام، همراه با عبدالله ویسی که نقش تاثیر گذار و مهمی در آن قهرمانی فولاد در لیگ چهارم داشت.

خوشحالی ایمان مبعلی از بازگشتش به فولاد / عکس

امروز نمی خواهم حرف از مشکلات، جدایی بازیکنان کلیدی یا پنجره های بسته بزنم و دوست دارم باز هم مثل دوران بازی در مورد قهرمانی و افتخار صحبت کنم. آقا عبدالله جزو مربیانی است که هم قهرمان لیگ برتر شده (با فولاد و استقلال خوزستان) و هم به دنبال قهرمانیست، ولی باید شرایط قهرمانی را به مرور فراهم کرد. باید پروژه ای ساخت قانع کننده برای رسیدن به قله های بلند مرتبه و تیمی برای آینده...

این تیم و این گروهی که با کوله باری از خاطره گرد هم جمع شده ارزش یک اعتماد دیگر را دارد. برادر شما ایمان مبعلی.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید