قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۲ شهریور در مطلب زیر آمده است.

 قیمت انواع ارزهای دیجیتالی ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / بیت کوین چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بزرگ ترین شبکه ارزهای رمزنگاری شده جهان در ۱۱ سپتامبر ۷۰۰ هزارمین بلوک خود را تولید کرد، در حالی که پیش بینی‌های فزاینده‌ای مبنی بر از بین رفتن بیت کوین به دلیل ارزهای رمزنگاری شده جدیدتر و سالم‌تر از نظر زیست محیطی وجود داشت.

زمان لازم برای ایجاد بلاک بیت کوین می‌تواند نشانه تقاضا باشد. بلاک بیت کوین مانند صفحه‌ای در دفتر معاملات انجام شده در شبکه است. استخراج کنندگان بیت کوین با حل مسائل پیچیده ریاضی بلوک‌ها را تأیید می‌کنند و هر بار که یک بلوک توسط  معدنچی تکمیل می‌شود، معاملات در آن وارد می‌شود. ب

لاک‌ها تقریباً تغییرناپذیر هستند و هنگامی که تراکنش‌های کلی در شبکه بالا باشد، سریع تر ایجاد می‌شوند. در اصل، اگر ماینرها نتوانند بلاک‌هایی را با سرعت کافی ایجاد کنند، بیشتر و بیشتر تراکنش‌های بیت کوین در یک صف قرار می‌گیرند و بنابراین تکمیل آن‌ها بیشتر طول می‌کشد.

 بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳۹.۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۴۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸۲.۸ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۷.۶۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

 قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۲ شهریور :

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۴۴,۶۴۸ ۱,۲۵۱,۵۸۸,۴۶۸
اتریوم ۳۲۶۴.۸۰ ۹۱,۴۵۲,۴۵۶
کاردانو ۲.۴۳ ۶۸,۰۸۰
تتر ۱ ۲.۵۴
بایننس کوین ۳۹۹.۲۹ ۱۱,۱۷۷,۱۱۹
سولانا ۱۵۹.۹۳ ۴.۴۸۵,۸۶۰
ریپل

۱.۰۷

۲۹,۹۰۳
پولکادات ۳۵.۳۸ ۹۹۰,۶۵۵

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید