حامد بهداد دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده اش به مشهد بازگشته است.

شوخی‌ توهین آمیز حامد بهداد در مورد زنان ایرانی

حامد بهداد بازیگر مشهور سینما و تلویزیون اهل ایران است. حامد بهداد علاوه بازیگری ، خواننده ای محبوب برای مخاطبان است. حامد بهداد متولد  ۲۳ آبان ۱۳۵۲ است.حامد بهداد نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد. حامد بهداد راز مجرد بودت خود را فاش کرد.

حامد بهداد سوپراستار ایرانی در مصاحبه ای  در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد با خنده توضیحاتی را ارائه داد.

حامد بهداد در این مصاحبه درباره مجرد ماندنش گفت:زن های ایرانی خیلی خشن هستند ، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند.

به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید ، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم !

با آن مادر حسودت!

بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان ، (خنده).

باران کوثری و حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کرده است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده اش به مشهد بازگشته است.

او دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

وی بعدها در قالب نقشهای مکمل بازی های به یادماندنی در سینمای ایران ارائه کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    سلام همه خانمها این طوری نیستن بنده خودم یک زن برادرم خیلی خوبه بنده خدا هرموقع مادرم مریض میپشود میاید کمکم بنده اهل خمینی شهر اصفهانم خانمها را میشناسم که شوهرهاشون معتادند ولی دارند زندگی میکنند متاسفانه خودم برام خواستگار خیلی میاید معتاد میگویند شما اصفهانی اهل زندگی هستید
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    سلام به نظر بنده اگه دوست دارید ازدواج خوبی داشته باشید با کسی ازدواج کنید که عاق پدر ومادر نباشد .اگه پدر ومادرش از دستش راضی باشن حتما را شماهم خوشبخت میکند
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 0
    سلام اقای بهداد راسته میگویند گفتید زنها خشن هستن اخه ما مردم توش مونده ایم چون متاسفانه برای بازیگران خیلی شایعه درست میکنند.ایا این حرفها حقیقت دارد
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      1 0
      میشود جواب این سوال بدهید ابا حقیقت دارد یانه
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    4 0
    سلام اقای بهداد همه دخترها بد نیستن قضاوت نکن بنده خیلی خواستگار دارم ولی به خاطر بیماریم که قبل داشتم خواستگارهام رد میکنم.نه میتونم بهشون بگم نه میتونم بهشون خیانت کنم.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    1 0
    سلام چرا اقای بعدا سلام چرا اقای بهداد جواب نمیدهد که این حرفها شایع یانه است مال۹۲ اما الان دوباره توسایت جدید نوشته ایشون گفته زنها خشمگین اند به نظر بنده میخواهند مردم را نسبت به بازیگر بدبین کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید