رکنا:نیوشا ضیغمی در ویدئوی زیر در مورد عمل جراحی زیبایی بینی اش توضیح می دهد و می گوید تنها جایی که عمل کرده همانجاست و انقدر به او نگویند عملی!

فیلم ناراحتی نیوشا ضیغمی وقتی مجری در مورد عمل بینی‌اش از او سوال می‌کند

 نیوشا ضیغمی در مصاحبه ای می گوید بعد از “در چشم باد” بینی اش را عمل کرده است چون شکل قبلی را دوست نداشته است!

نیوشا ضیغمی از بازیگران زن خوش چهره ایرانی است. نیوشا ضیغمی متاهل و داری یک فرزند است. گفتنی است همسر نیوشا ضیغمی از افراد پوادار جامعه است. نیوشا ضیغمی در مصاحبه ای با مهران مدیری می گوید که در رفاه زندگی می کند. نیوشا ضیغمی درباره عمل بینی اش توضیحاتی را می دهد.

نیوشا ضیغمی در ویدئوی زیر در مورد عمل جراحی زیبایی بینی اش توضیح می دهد و می گوید تنها جایی که عمل کرده همانجاست و انقدر به او نگویند عملی!

زمانی که یک برنامه تلویزیونی موجی درباره عمل زیبایی به راه انداخته بود، از من هم دعوت شد که در برنامه حضور داشته باشم.

نیوشا ضیغمی : از حشیه فراری ام !

همیشه از حاشیه فراری هستم و به همین دلیل ترجیح دادم حضور نداشته باشم. در نهایت هم دیدیم که بحث به شکلی تخصصی پیش نرفت و تاثیری هم نداشت و فقط حاشیه هایی ایجاد کرد.

وقتی پزشکان متعددی تخصص هایی در این زمینه می گیرند، یعنی بحث زیبایی و عمل زیبایی بحث مهمی در دنیا محسوب می شود.

در ضمن جراحی زیبایی نه تنها به عمل بینی یا مثلا پلک چشم و… مربوط نمی شود، بلکه افرادی هستند که در آتش سوزی، تصادف یا حوادث دیگری چهره شان آسیب می بیند. آن پزشک زندگی را به آن بیمار بر می گرداند.

یا به طور مثال ورزشکاران احتمال شکستگی اجزای صورت شان خیلی زیاد است. وقتی چهره این افراد می تواند به حالت اولیه اش برگردد چرا باید از عمل جراحی حذر کنند؟!

تمام بازیگران مطرح دنیا از این علم استفاده می کنند ولی چیزی که در جامعه ما افراد را به فکر وا می دارد این است که آدم ها ذهن و فکرشان را رها کنند و تنها به جسم و فیزیک شان بها دهند.با این شیوه جامعه ما به جامعه ای زیبارو ولی تهی مغز تبدیل می شود. این جاست که جامعه آسیب پذیر می شود. اما اساس کسی نمی تواند ذات این ماجرا را زیر سوال ببرد.

کارخانه های متعددی در دنیا محصولات زیبایی تولید می کنند و در کنار آن پزشکان زیادی درس می خوانند و تخصص خودشان را در رشته های مختلف زیبایی می گیرند.پس بی شک نمی توان منکر این قضیه شد. به نظرم سازندگان آن برنامه می توانستند خیلی دلسوزانه به این بحث نگاه کنند.

آن ها می توانستند از این زاویه به بحث بپردازند که این ماجرا در کل دنیا هست؛ پس به جای این که اصل قضیه را زیر سوال ببرید و حتی سرکوبش کنید؛ مشکلات این کار را بررسی کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید