سگ قهرمان با وجود از دست دادن جانش توانست جان صاحب و خانواده اش را از حمله مار سمی نجات دهد.

سگ قهرمانی که خود را فدای جان خانواده صاحب خود کرد! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک سگ‌ها وفادارترین حیوان به انسان بر روی کره زمین به شمار می‌روند و این حیوانات همواره در موقعیت‌های مختلف وفاداری خود را به اثبات رسانده اند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور آمریکا رخ داده درستی این ادعا را اثبات می‌کند. در این حادثه که در آستین تگزاس رخ داد «اسکوتر» ۱۰ ساله، یک سگ دورگه تریر با مبارزه با یک مار سمی توانست جان صاحب و خانواده او را از مرگ نجات دهد.

این سگ در حیاط پشتی خانه بود که با این مار روبه رو شد. اسکوتر برای حفاظت از جان صاحب خود و خانواده اش به این مار حمله رو شد و با وجود از دست دادن جانش موفق به حفاظت از جان خانواده اش شد. در ویدئویی که منتشر شده مارگیر محلی را در حال شکار این مار مهاجم نشان می‌دهد.

«بریان چافی»، صاحب این سگ روز پنجشنبه در شرح ماجرا به یکی از رسانه‌های محلی گفت که با شنیدن سر و صدای زیاد اسکوتر خود را به حیاط پشتی رساند. او گفت که بلافاصله متوجه گزیدگی گردن اسکوتر که توسط یک مار سمی مورد حمله قرار گرفته بود، شد. او بلافاصله اسکوتر را به مرکز دامپزشکی و از آنجا به بیمارستان حیوانات منتقل کرد. با این حال دامپزشکان نتوانستند جان این سگ قهرمان را نجات دهند.

چافی در پستی که در فیسبوک منتشر کرد نوشت: "اسکوتر فقط ۱۲ پوند وزن داشت، اما قلب او مانند قلب یک خرس (شجاع) بود. همه ما غمگینیم. پسران ۳ و ۵ ساله ام بسیار غمگین هستند. او جان خود را فدا کرد تا به ما آسیبی نرسد."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید