معلولان و معتادان بهبود یافته برای ورود به بازار کار، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

جزئیات نحوه دریافت وام ویژه ۱۰۰ میلیون تومانی / چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از فردا، عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مأموریت کمپ‌های ترک اعتیاد زیر نظر بهزیستی پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان است و همزمان مهارت‌های شغلی در مراکز جامع درمان معتادان داده می‌شود تا آن ها را آماده ورود به بازار کار کنیم.

او با بیان اینکه اولین مرکز جامع درمان معتادان در خوسف راه اندازی شده است افزود: در این مرکز معتادان همزمان با ترک، یک یا چند رشته فنی از جمله آرایشگری، تراش سنگ و تعمیر لوازم برقی را فرا می‌گیرند و جذب بازار کار می‌شوند.

عرب نژاد به وقوع حوادث رانندگی و تصادفاتی که موجب افزایش معلولیت‌ها می‌شود اشاره کرد و گفت: پیشگیری در حوزه معلولیت‌ها از وظایف این سازمان است که در این زمینه با اجرای طرح‌های غربالگری شنوایی و بینایی سنجی در نوزادان و کودکان به پوشش ۱۰۰ درصدی رسیده ایم.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اعلام اینکه معلولیت‌های مادرزادی و ژنتیکی با انجام مشاوره‌های قبل از ازدواج و آزمایشات مربوطه قابل پیشگیری است اظهار کرد: اطلاع رسانی و تبیین پیشگیری از معلولیت‌ها و اعتیاد و بازگشت معتادان به خانواده یکی از نیازهای امروز جامعه است که از رسلانه‌ها و متولیان فرهنگی می‌خواهیم بهزیستی را در این زمینه یاری کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید