در بازی فردا استقلال با لباس و جوراب آبی و شورت سرمه‌ای به میدان می‌رود و دروازه‌بان این تیم هم با لباسی یک دست زرد رنگ درون دروازه قرار می‌گیرد.

رنگ لباس استقلال برابر الهلال مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا شب آغاز می شود استقلال به عنوان نماینده ایران، در دیداری حساس و مهم به مصاف الهلال می رود. شاگردان مجیدی به عنوان تیم نخست از گروه C به دور بعدی مسابقات راه یافتند و الهلال نیز به عنوان تیم دوم راهی این مرحله از مسابقات شده است.

در همین رابطه، مراسم هماهنگی پیش از دیدار فردا شب دو تیم، ظهر امروز و به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه موارد مربوط به این بازی و قوانینی که باید اجرا شوند، به مسئولان دو تیم ابلاغ شد. از مهمترین نکات این دیدار، برگزاری مسابقه استقلال و الهلال بدون حضور تماشاگر است.

در بازی فردا تیم فوتبال استقلال با لباس و جوراب آبی و شورت سرمه‌ای به میدان می‌رود و دروازه‌بان این تیم هم با لباسی یک دست زرد رنگ درون دروازه قرار می‌گیرد. تیم الهلال نیز با لباسی یک دست سفید بازی می‌کند و دروازه‌بان این تیم با لباس خاکستری به میدان می‌رود.

دیدار حساس استقلال و الهلال، فردا شب و از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم زعبیل شهر دبی پایتخت امارات برگزار می شود. فو مینگ داور ۳۸ ساله چینی با کمک هموطنانش این دیدار را قضاوت می کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید