حجت‌الاسلام اژه‌ای، رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیداحمد زرگر، رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

رییس قوه قضائیه در پیامی درگذشت قاضی زرگر را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت قاضی شجاع، انقلابی و متعهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب تهران موجب تأثر و تألم اینجانب و همه همکاران دستگاه قضا و نیروهای انقلابی شد.

حضرت حجت الاسلام آقای زرگر قبل از انقلاب اسلامی در مسیر حرکتی حضرت امام (ره) و در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی فعال بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر شریفشان در کسوت قضا در گسترش عدالت و دفاع از حقوق مردم و مقابله با عناصر فاسد، مافیای مواد مخدر و جریانات مخل امنیت فعالیت و به حول و قوه الهی در همه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند، موفق بودند.

قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این قاضی برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.

اینجانب، ضمن تسلیت این ضایعه مؤلمه به خانواده محترم زرگر، همکاران ایشان در دادگاه انقلاب اسلامی تهران و دیگر بخش‌های قضایی و سایر بستگان و مُعزّا، برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید