دو اجرای موسیقی زنده با حضور بابک جهانبخش و امید حاجیلی در سالن تشریفات مجموعه تله کابین رامسر برگزار شد که هدف نشاط عمومی برای شهروندان و مسافران که رامسر را برای تعطیلات خود انتخاب کردند مدنظر قرار داشت.

عکس بابک جهانبخش و همسرش در خلیج فارس

بابک جهانبخش و همسرش که برای گذراندن تعطیلاتشان به کیش سفر کرده اند، عکسی از تفریح خود منتشر کرده اند.

بابک جهانبخش عکس تفریح لاکچری با همسرش را منتشر کرد. بابک جهانبخش و همسرش در این عکس در حال قایق سواری کایاک در دریا هستند. بابک جهانبخش و همسرش در دریای جنوب به تفریح آبی پرداختند.بابک جهانبخش با نام اصلی علی جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ است. بابک جهانبخش خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است.

بابک جهانبخش

توضیح ارشاد درباره برگزار نشدن کنسرت بابک جهانبخش رامسر

رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی رامسر درباره برگزار نشدن کنسرت بابک جهانبخش در این شهر در روز عید فطر توضیح داد.

سید داریوش قانع در گفت وگویی تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر دو جشن بزرگ در مجموعه مروارید سبز و باشگاه ورزشی طواف زاده به همت مدیریت مجموعه مروارید سبز و شهرداری کتالم و ساداتشهر و گروه فرهنگی گاتا برگزار شد.

وی افزود: دو اجرای موسیقی زنده با حضور بابک جهانبخش و امید حاجیلی در سالن تشریفات مجموعه تله کابین رامسر برگزار شد که هدف نشاط عمومی برای شهروندان و مسافران که رامسر را برای تعطیلات خود انتخاب کردند مدنظر قرار داشت.

قانع با اشاره به اینکه در روز عیدفطر به دلیل ترافیک سنگین محورهای چالوس و رشت گروه بابک جهانبخش نتوانستند به موقع برای اجرا حاضر شوند، اظهار کرد: این امر باعث کنسل شدن برنامه در آن شب شد ولی با هماهنگی‌های انجام شده این برنامه فردای آن روز از ساعت ۱۷ الی ۱۹ اجرا شد و کسانی که بلیط تهیه کرده بودند به برنامه روز بعد رسیدند و کسانی که شرایط حضور را نداشتند مبالغ خود را دریافت کردند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید