امی‌الیزابت میلیونر آمریکایی به ۵.۳ میلیون دلار ثروت، دارای یک خودروی بسیار معمولی است و غذای عجیبی را به عنوان غذای روزانه خود مصرف می‌کند.

ماشین و غذای عجیب پولدارترین زن جهان که شما را شگفت‌زده می‌کند!

به‌گزارش سلام نو، با وجود اینکه خالص ثروت امی‌الیزابت میلیونر آمریکایی به ۵.۳ میلیون دلار می‌رسد، اما خرج ماهانه او کمتر از هزار دلار است، تا جایی که به او لقب خسیس‌ترین میلیونر جهان را داده‌اند.

امی‌الیزابت ۵۰ ساله، در برنامه "چیپ‌استیکس" از روشهای مختلف خسیس بودن گفت.

خسیس‌ترین میلیونر جهان فقط غذای گربه می‌خورد

ماشین و غذای عجیب پولدارترین زن جهان که شما را شگفت‌زده می‌کند!

او می‌گوید برای صرفه جویی در مصرف برق، آبگرمکن را هر روز صبح بعد از بیدار شدن، فقط ۲۲ دقیقه روشن می‌کند که برای حمام گرم کافی است و سپس آن را در طول روز خاموش می‌کند.

امی الیزابت از اسفنج ظرفشویی آنقدر استفاده می‌کند تا به قطعات کوچک تقسیم بشود و فقط از یک چاقو استفاده می‌کند و از شستن آن با آب خودداری می‌کند و برای تمیز کردنش یک قطره آب هم به کار نمی‌برد.

این میلیونر غذای گربه می‌خورد تا قبض های خرید خواربار خود را پایین نگه دارد و همچنین مهمانانش را مجبور می‌کند از همان نوع غذا استفاده کنند، که از نظر او بهترین جایگزین تن ماهی است.

الیزابت همچنین همسر سابق خود مایکل موری را مجبور کرد تا خانه را خودش به تنهایی تمیز کند تا پولی صرف آن نکنند و ۴۰۰ دلاری که شرکتهای خدماتی دریافت می‌کنند در جیب خودشان بماند، او به شوهرش گفت اینطوری تناسب اندامش حفظ میشود و نیازی به پرورش اندام ندارد و پس انداز هم می‌کنند.

او صاحب یک ماشین هفده ساله است

ماشین و غذای عجیب پولدارترین زن جهان که شما را شگفت‌زده می‌کند!

الیزابت خانه‌ای لوکس زندگی می‌کند که شوهر سابق او به او واگذار کرده است، شوهرش می‌دانست که الیزابت به منظور صرفه جویی در هزینه به کلبه‌ای نقل مکان می‌کند.

وقتی می‌خواهد به لس آنجلس سفر کند، به جای هزینه بلیت هواپیمایی ۲۵۰ دلاری، ماشین هفده ساله‌اش را چهار ساعت برای رفت و برگشت می‌راند؛ امی الیزابت ادعا می‌کند به دلیل صرفه جویی در ماه ۸۰ دلار پس انداز می‌کند، و مجموعاً ۲۰۰ هزار دلار در سال پس انداز می‌کند.

همچنین، خسیس‌ ترین میلیونر جهان ادعا می کند که به انتقاداتی که به خاطر پیروی از این شیوه زندگی عجیب دارد، اهمیتی نمی‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید