مار کبرایی که در باکس فرمان اسکوتر پنهان شده بود با بطری بزرگ آب معدنی توسط یک فرد هندی شکار شد.

ویدیو جالب از گرفتن مار کبرا توسط بطری بزرگ آب معدنی!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مشاهده انواع  مارهای کبرا در هند اتفاقی عادی به شمار می‌رود. با این حال اگر این مارهای سمی خطرناک به یکباره در مقابل فرد ظاهرا شوند می‌توانند موجب ترس و وحشت شوند. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک راننده اسکوتر رخ داد.

این راننده محلی با اسکوتر خود در حال رانندگی بود که سر و صدای عجیب داخل باکس فرمان توجه او را به خود جلب کرد. او پس از بررسی متوجه وجود یک مار کبرا شد که در داخل باکس فرمان مخفی شده بود. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه‌ای را که این راننده مار کبرا را از داخل باکس فرمان بیرون می‌آورد نشان می‌دهد.

در این ویدئو او با چوبی که در دست دارد سعی می‌کند مار را از داخل باکس فرمان خارج کند. در این ویدئو مار در حالی که سر خود را بیرون آورده و حالت حمله به خود گرفته دیده می‌شود.

در ویدئوی منتشر شده تعدادی از افراد محلی نیز در حالی که با دیدن این مار کبرا دچار وحشت شده اند دیده می‌شوند. در ادامه یک مارگیر محلی با کمک ظرف پلاستیکی آب توانست این مار را شکار کند. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و  از زمان انتشار بیش از ۲۰ هزار بیننده داشته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید