«میلاد حاتمی»، حاتم‌آبادی فراهانی، یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی در خارج از کشور پس از دستگیری و انتقال به ایران به به واقعیت‌های درباره پشت پرده سایت‌های قمار و شرط‌بندی در مستند شاخ اعتراف کرده است.

نخستین اعترافات میلاد حاتمی، شاخ‌ اینستاگرامی که خود را صاحب استانبول می‌دانست + تصاویری تکان‌دهنده از پشت پرده شبکه قمار / فیلم

«میلاد حاتمی» یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی گفت: با «سعدالله امیرشقاقی» و پسرش «فرشید امیرشقاقی» سردسته و رئیس شبکه قمار آشنا شدم. خودم جزو سردسته‌ها بودم و درآمدی از بازی‌کردن نداشتم، وانمود می‌کردم که از بازی‌کردن پول در می‌آورم. درآمدم از باخت کاربران بود.

میلاد حاتمی گفت: خودم جزو سردسته‌ها بودم و درآمدی از بازی‌کردن نداشتم، وانمود می‌کردم که از بازی‌کردن پول در می‌آورم.

وی گفت: درآمدم از باخت کاربران بود. قمار در کل باخت است. شرکت‌کننده بر طمع اینکه پولش را زیاد کند، می‌بازد و به‌علت باخت، برای جبران زیان، اضافه‌تر می‌بازد.

 به علت تبلیغ شاخ‌های مجازی، این‌قدر که این شبکه گسترده شده که مردم وسوسه درگیر شبکه قمار می‌شوند.

 شیوه این شبکه‌ها به این صورت است که افراد تبلیغ‌کننده وانمود می‌کنند خودشان از طریق این سایت‌ها درآمدزایی می‌کنند در حالی‌که خودشان مدیر این سایت‌ها هستند.

 این‌که می‌گویند بیایید بازی کنید و پول‌دار شوید دقیقا این برعکس است، پول‌دار شدن فقط برای آن شبکه از طریق باخت کاربران است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید