معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: عاملان انتشار شایعه تجاوز به یک خانم قشمی شناسایی و دستگیر شدند.

ماجرای تجاوز به یک زن در قشم /  ۱۸ نفر دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: تعداد ۱۸ نفر از عاملان انتشار شایعه تجاوز چند تبعه خارجی به یک خانم در شهرستان قشم در فضای مجازی ،شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  موسی عرب شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: در پی انتشار یک گزارش خبری کذب و شایعه مبنی بر تجاوز جند تبعه خارجی به یک خانم قشمی و همچنین انتشار خبر یورش برخی از شهروندان قشمی به منازل این اتباع در قشم ، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان انتظامی و پلیس فتا استان و شهرستان قشم قرار گرفت.

دستگیری عاملان انتشار شایعه تجاوز به یک خانم قشمی

وی افزود: با بررسی های دقیق صورت گرفته و رصد دقیق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد این خبر بصورت ساختگی و دروغین و صرفا با قصد ایجاد تشویش در اذهان و افکار عمومی از سوی برخی از معاندین و دشمنان قسم خورد نظام و انقلاب و ایجاد خدشه و شکاف در روابط سیاسی دو کشور مسلمان که سال ها روابط صمیمی با هم دارند ، در فضای مجازی منتشر شده است.

عرب بیان داشت : با تلاش همه جانبه کارشناسان پلیس فتا و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی تعداد ۱۸ نفر از عاملان انتشار این گزارش کذب و شایعه در فضای مجازی که ۱۴ نفر در شهرستان قشم و ۴ نفر آنان خارج از استان و در شهرستان های جهرم ، شیراز گناوه و بوشهر بودند شناسایی و دریک عملیات ضربتی دو نفر از عاملان در قشم دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد .

کارشناس اجتماعی پلیس هرمزگان اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته متأسفانه این خبر با همین عناوین و ادبیات بدون کم و زیاد کردن حتی یک کلمه در سال های ۹۳ و ۹۵ نیز بصورت خلاف واقع و کذب به قصد تشویش افکار عمومی در استان یزد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه عاملان انتشار این شایعه قطعا به زودی به اشد مجازات خواهند رسید ، از عموم مردم فهیم استان خواست به اخبار و گزارش های بی اساس منتشره در فضای مجازی هیچ گونه توجهی نکرده و ضمن پرهیز از دامن زدن و بازنشر این گونه اخبار و شایعات ، اخبار صحیح و موثق را از سایت ها و کانال های رسمی و سازمانی دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید