رئیس اداره منابع طبیعی فومن، از درگیری قاچاقچیان جنگل با نیروهای جنگلبان خبر داد و گفت: متهمین با نیروهای حفاظتی درگیر شدند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ضرب و شتم جنگلبانان توسط قاچاقچیان در فومن / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، علی داودی از درگیری قاچاقچیان جنگل با نیروهای جنگلبان خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود در حین گشت زنی و جنگل گردشی با شنیدن صدای اره موتوری در جنگل مواجه و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران حفاظتی با تعداد سه نفر از قاچاقچیان در حال قطع درختان جنگلی رو به رو شدند، گفت: پس از ابلاغ اخطارهای پیشگیرانه از سوی مامورین متاسفانه به دنبال آن متهمین با عوامل حفاظتی درگیر و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ضرب و شتم جنگلبانان توسط قاچاقچیان سابقه دار

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن، متهمین را از قاچاقچیان سابقه دار دانست و تصریح کرد: با رسیدن نیروهای کمکی یگان حفاظت این اداره به همراه مامورین نیروی انتظامی، قاچاقچیان متواری شدند، اما از آنجایی که متهمین توسط ماموران تصویربرداری شده بودند، سریعا مورد شناسایی قرار گرفتند.

داودی، چوب آلات قطع شده را از گونه توسکا به حجم ۱.۹۷۶ مترمکعب دانست و خاطرنشان کرد: نیم استر هیزم نیز کشف و ضبط و به واحد سرجنگلبانی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه اقدامات قانونی لازم جهت پیگیری قضایی متهمان به عمل آمده است، یادآور شد: در این راستا پرونده قضایی برای متهمین تشکیل و به همراه مستندات، صورتجلسه مرجع انتظامی و مدارک پزشکی قانونی ماموران صدمه دیده به مراجع قضایی جهت اشد مجازات ارسال شد.

رئیس اداره منابع طبیعی فومن، مامورین یگان حفاظت این اداره را در سلامت دانست و اضافه کرد: ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و فرمانده یگان حفاظت این سازمان به صورت جداگانه طی تماس تلفنی پیگیر سلامتی و روند تشکیل پرونده ماموران جنگلبان شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید