رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز اعلام کرد که یک مادر ۲۹ ساله یک دختر و ۴ پسر در این بیمارستان بدنیا آورد.

 ۵ قلوزایی مادر ۲۹ ساله در بیمارستان شیراز

در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز یک مادر ۲۹ ساله ۵ قلو به دنیا آورد. گفته می شود یک دختر و ۴ پسر در بیمارستان حضرت زینب (س) بدنیا آمدند. این ۵ قلو در بیمارستان حضرت زینب (س) از یک مادر ۲۹ ساله اهل جویم لارستان متولد شدند. رئیس بیمارستان حضرت زینب (س) اعلام کرد: این ۵ قلو هم اکنون در بستری به سر می برند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دکتر فاطمه‌السادات نجیب بیان کرد: یکشنبه ۱۴ شهریور خانم بارداری از جویم لارستان در سن بارداری ۳۱ هفتگی با دردهای زودرس زایمانی به این بیمارستان مراجعه کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مادر جوان که دومین بارداری خود را تجربه می‌کرد، یک دختر و چهار پسر را به دنیا آورد.

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز با بیان اینکه این مادر پیش از این زایمان دارای یک فرزند پسر بوده است، گفت: خوشبختانه همه نوزادان سالم هستند و از دستگاه تنفسی استفاده نمی‌کنند ‌و تنها به دلیل اینکه در میانگین وزنی یک کیلوگرم تا ۱.۵ کیلوگرم قرار دارند، در آی سی یو بیمارستان بسر می‌برند.

نجیب ادامه داد: با توجه به اینکه پدر این نوزادان دارای شغل آزاد ‌و کارگری است از رسانه‌ها درخواست کمک کرده تا با اطلاع رسانی، خیرین او را در تامین هزینه نگهداری این کودکان همراهی کنند.

این مقام مسئول بیان اینکه این دومین مورد ۵ قلوزایی در ۵ ماهه نخست امسال در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز است، گفت: بزرگترین مرکز آی سی یو نوزادان جنوب کشور مربوط به این بیمارستان است و به همین دلیل اکثر موارد چندقلوزایی استان فارس به این مرکز ارجاع داده می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید