وقتی از چاقوها زیاد استفاده می­‌کنید، کند می‌­شوند. در ابتدا، شما واقعا متوجه آن نمی­‌شوید تا زمانی که می­‌خواهید قسمتی از سینه مرغ را ببرید که زمان زیادی را برای خرد کردن صرف می­‌کند.

روش‌های ساده برای تیز کردن چاقو

چاقو تیزکن ندارید؟ با این ترفند یک چاقو در کوتاه­ترین زمان دوباره تیز می­‌شود.

این یک روند آهسته است، زمان­‌هایی وجود دارد که فکر می کنید "آیا این چاقو همیشه به سختی کار می‌کند؟" برخی از افراد ممکن است چاقوتیزکن داشته باشند، اما نتوانند آن را پیدا کنند یا نتوانند به سادگی از آن استفاده کنند. ما راه حل مشکل شما را داریم زیرا این شی ساده خانگی به شما کمک می­‌کند تا چاقوی خود را به راحتی تیز کنید.

کار کردن با چاقویی که تیزی خود را از دست داده است، بسیار دشوار و خسته­‌کننده است.

وقتی از چاقوها زیاد استفاده می­‌کنید، کند می‌­شوند. در ابتدا، شما واقعا متوجه آن نمی­‌شوید تا زمانی که می­‌خواهید قسمتی از سینه مرغ را ببرید که زمان زیادی را برای خرد کردن صرف می­‌کند. آن وقت است که می­‌دانید زمان تیز کردن چاقوی مورد نظر رسیده است. می‌­توانید تیز­کننده‌­های مختلفی را تهیه کنید، از چیزهای ساده و ارزان تا وسایل بزرگ و حرفه ای. البته یک سرآشپز واقعی از فولاد تمیز استفاده می­‌کند، اما بسیاری از مبتدیان نمی­‌خواهند با آن شروع کنند.

چاقو تیزکن

استفاده از بسیاری از چاقوتراش­‌ها بسیار آسان است و به گونه­‌ای ساخته شده‌­اند که می­‌توان بدون آسیب رساندن به خود، از آنها استفاده کرد. اما اگر نتوانستید چیزی را پیدا کنید، نیازی به خرید چاقوتیزکن ندارید. می­‌توانید پول خود را در جاهای دیگر خرج کنید. علاوه بر این، شما حتی به تیزکن هم نیازی ندارید زیرا تنها چیزی که برای تیز کردن چاقوی خود نیاز دارید یک فنجان قهوه است و این چیزی است که به راحتی در همه خانه­‌ها وجود دارد.

فنجان قهوه

یک فنجان یا لیوان قهوه تهیه کنید و آن را وارونه نگه دارید. شما برای این ترفند از لبه بدون لعاب در انتهای لیوان استفاده می­‌کنید. چاقویی را که می­‌خواهید تیز کنید بردارید و با حرکتی سریع آن را روی کف فنجان حرکت دهید. این حرکت را ۱۰ تا ۱۵ بار برای دو طرف چاقو تکرار کنید. قبل از استفاده مجدد از چاقو، آن را بشویید. مطمئن شوید که از یک فنجان یا لیوان محکم استفاده می­‌کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بازنشسته بدبخت تامین اجتماعی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    11 0
    'شما گوشت ومرغش را برای ما بیار غصه تیزی چاقورونخور توایران جاقو ها همه تیزند چون گوشت ومرغی پیدا نمیشه
  • ابوالقاسم بسحاق IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    با سلام ای کاش تصویر ی بود تا بهتر متوجه بشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید