در ویدیو زیر شاهد فریادهای عجیب یک بیمار کرونایی پس از دیدن پرستار بخش کرونایی خواهید بود که به اشتباه تصور کرده بود مرده است.

فریادهای شدید بیمار کرونایی که به اشتباه تصور کرد که مرده است / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که وحشت یک بیمار با دیدن پرستار در لباس مخصوص کرونایی را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه که در یکی از بیمارستان‌های هند رخ داد این پرستار بیمارستان نیمه شب با لباس مخصوص کرونا در حال سرکشی از بیماران بود که لباس وی موجب وحشت بیمار شد. در حالی که بیمار روی تخت خود دراز کشیده و در حال استراحت بود حاضر شدن پرستار با این لباس بر بالین این زن موجب وحشت وی شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل بخش بیمارستان تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پرستار در حالی که لباس مخصوص کرونا بر تن دارد وارد بخش می‌شود. او سپس پرده حائل میان تخت دو بیمار را کنار و در این لحظه بیمار زن با دیدن هیبت پرستار دچار وحشت می‌شود. ترس این زن آنقدر زیاد بود که با فریاد وی بیمار مرد دیگری که در نزدیکی او روی تخت دراز کشیده است به هوا می‌پرد. پرستار با تکان دادن دست خود سعی می‌کند این زن را آرام کند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: « بیمار خیال کرد که پرستار یک شبه است.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید