مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست وبیناری امروز خود، آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با رفاه بیشتر همکاران بازنشسته را تشریح کرد.

تشریح اقدامات رفاهی بانک ملی ایران برای همکاران بازنشسته از زبان حسین زاده

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در این نشست که با حضور حبیب اله رشید ارده عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، روسای ادارات کل سرمایه انسانی، رفاه و درمان، روابط عمومی، روسای ادارات امور شعب و همکاران بازنشسته برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن نود و سومین سالروز تاسیس بانک ملی ایران گفت: بازنشسته ها ریشه های بانک هستند و ما به عنوان شاخه ها در کنار آنها نفس می کشیم.

وی به اقدامات رفاهی صورت‌گرفته توسط بانک اشاره و افزود: علاوه بر بازسازی متل بابلسر، یک هتل ۱۰۰ واحدی نیز ساخته شده است. همچنین همه زائرسراها و واحدهای چادگان بازسازی شده اند. 

حسین زاده ادامه داد: مهمان پذیرهای متعددی نیز در تهران ساخته شده چهارمین مرکز نیز در ماه جاری به بهره برداری رسید. با این مراکز همکاران مراجعه کننده به بیمارستان بانک دیگر دغدغه ای برای اسکان نخواهند داشت. 

وی اضافه کرد: بر اساس قانون، حقوق بازنشستگان باید از صندوق بازنشستگی بانک ها پرداخت شود اما بانک به منظور رفاه حال همکاران بازنشسته خود پرداخت هایی را انجام می دهد. 

مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: سن فرزندان ذکور همکاران بازنشسته برای استفاده از خدمات بیمه ای بانک ۳۰ سال بوده است که پیشنهاد افزایش این سقف به ۴۰ سال به هیات عامل بانک ارایه شده است. 

وی تاکید کرد: در کنار این اقدامات، موزه بانک نیز تاسیس شد که در نوع خود بی نظیر است. بیمارستان بانک نیز کاملا قدیمی و ناکارآمد بود اما امروز با مدرن ترین تجهیزات، به روز شده است. 

حسین زاده تصریح کرد: سرمایه بانک در سال ۹۴ کم تر از ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده است اما این رقم امروز ۱۰ برابر شده و تفاوت بسیاری با سایر بانک ها دارد. 

وی گفت: بانک ملی ایران بهداشت اعتباری خوبی دارد و در زمینه وصول منابع خود موفق عمل کرده است به طوری که NPl بانک بر اساس اعلام بانک مرکزی ۵/۲ درصد و نزدیک به استاندارد جهانی است. همچنین در بخش نوآوری و خلاقیت نیز شاید تا ۴-۵ سال پیش بانک حرفی برای گفتن نداشت اما امروز با ارایه محصولاتی نظیر بام، بله، ملی پلاس و… به یک بانک به روز و پیشرو تبدیل شده است. 

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری نیز با بیان اینکه اکنون در همه استان ها درمانگاه ها دایر بوده و بعضا در ادارات امور مستقر هستند، گفت: خوابگاه ها نیز برای همکاران مستقر در شهرستان ها فراهم شده است. 

وی افزود: طبق دستور وزارت بهداشت، دفترچه های درمانی از سه ماه گذشته در بیمارستان بانک جمع آوری شده و در سایر استان ها نیز این اقدام صورت گرفته است و دیگر نیازی به دفترچه درمانی نیست. 

در پایان نیز بازنشستگان و روسای ادارات امور شعب استان ها به بیان دغدغه های خود پرداختند که روسای ادارات کل رفاه و درمان و سرمایه انسانی مطالبی را در این حوزه ها بیان کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید