سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از کشف ٢۵ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) موفق به توقیف تریلی عامل شیر خشک قاچاق و کشف ۲۵ تن محموله آن شدند.

کشف ٢۵ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) موفق به توقیف تریلی عامل شیر خشک قاچاق و کشف ۲۵ تن محموله آن شدند.

سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با سودجویان، قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مستقر در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بم- ایرانشهر به یک دستگاه خودروی تریلی باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ٢۵ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده از سوی کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کیخا با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید